عصر خودرو

مدیر بیمه‌های شرکت ملی نفت‌کش مطرح کرد

تمایل شرکت‌های خارجی برای تعامل با شرکت ملی نفت‌کش

عصر بازار- مدیر بیمه‌های شرکت ملی نفت‌کش با بیان این‌که در زمان تحریم طرف‌های تجاری جرات نمی‌کردند با ایران تلفنی صحبت کنند، گفت: بعد از برجام بیش از صدها شرکت خارجی تمایل و آمادگی خود را برای تعامل با شرکت ملی نفت‌کش اعلام کردند.

تمایل شرکت‌های خارجی برای تعامل با شرکت ملی نفت‌کش
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایسنا، فرهبد در کنفرانس علمی پژوهشی برجام و اقتصاد مقاومتی با بیان این‌که شرکت ملی نفت‌کش به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل مواد نفتی فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: این شرکت با بیش از 60 سال سابقه یکی از نخستین شرکت‌هایی بود که مورد تحریم قرار گرفت.

    وی با اشاره به روند تحریم‌ها علیه ایران، گفت: نخستین تحریم اول جولای 2010 اعمال شد و پس از آن تحریم‌های مختلفی در تاریخ‌های متفاوتی از جمله 27 اکتبر 2010 که محدودیت انتقال و بیمه صورت گرفت. 15 اکتبر 2012 اسم شرکت ملی نفت‌کش در لیست تحریم‌ اتحادیه اروپا قرار گرفت. دوم ژانویه 2013 تحریم سنگین‌تری بر ارائه‌ی کالا و خدمات اعمال شد، 15 ژانویه 2013 و غیره از جمله تحریم‌هایی بود که علیه شرکت ملی نفت‌کش اعمال شد.

    مدیر بیمه‌های شرکت ملی نفت‌کش با اشاره به نهایی شدن برجام، اظهار کرد: نقش شرکت ملی نفت‌کش در اقتصاد مقاومتی به وضوح دیده می‌شود و این شرکت در زمان‌های مختلف چه در زمان جنگ و چه در زمان تحریم بازوی اقتصادی کشور بود. در زمان تحریم‌ها برای صادرات نفت کشتی نداشتیم و مجبور بودیم نفت را با قیمت پایین‌تر بفروشیم.

    فرهبد در مورد نتایج برجام برای عملکرد شرکت ملی نفت‌کش، ادامه داد: زمانی بود که طرف تجاری جرات نمی‌کرد تلفنی با ما صحبت کند اما با توجه به این‌که اجرایی شدن برجام مصادف شد با مراسم شصت سالگی شرکت ملی نفت‌کش بیش از صدها شرکت خارجی آمادگی خود را برای تعامل با این شرکت‌ اعلام کردند.

    وی ادامه داد: رفع موانع بیمه ناوگان، بازگشت ناوگان شرکت به بازارهای اروپایی، اخذ کلاس و رتبه‌بندی بین‌المللی از انجمن بین‌المللی سازمان‌های رده‌بندی، استفاده از پرچم مناسب و تسهیل در تردد ناوگان در سطح بین‌الملل و غیره از جمله دستاوردهای پسابرجام برای شرکت ملی نفت‌کش است

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو