عصر خودرو

گسترش همکاری‌های بانکی میان ایران و قزاقستان

عصر بازار- در سفر معاون ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به آستانه و در دیدار با وزیر سرمایه‌گذاری و توسعه جمهوری قزاقستان، بر گسترش همکاریهای بانکی میان دو کشور تاکید شد.

گسترش همکاری‌های بانکی میان ایران و قزاقستان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایسنا، کامیاب، معاون ارزی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 12 اسفند 1395 طی سفر به آستانه با قاسم بک وزیر سرمایه گذاری و توسعه جمهوری قزاقستان دیدار و در زمینه گسترش همکاری‌های بانکی گفت‌وگو کرد.
    در این ملاقات،  قاسم بک، ایران را شریک استراتژیک جمهوری قزاقستان خواند و بر رفع موانع در توسعه روابط میان دو کشور بویژه در بخش اقتصادی، تجاری و بانکی تاکید کرد.
    کامیاب نیز که بنا به دعوت طرف قزاقی به آستانه سفر کرد بود، با اشاره به ایجاد راهکارهایی لازم برای گسترش روابط تجاری و نقل و انتقالات ارزی میان دو کشور، بر ضرورت توسعه همکاری های بانکی بویژه تسویه حساب بانکی میان دو کشور با ارزهای ملی تاکید کرد.
    طرفین توافق نمودند پیشنهادات و راهکارهای موجود در زمینه گسترش همکاریهای بانکی در قالب کار گروهی متشکل از کارشناسان و مسئولین بانکی دو کشور دنبال شود.
    در سفر اخیر رئیس جمهور کشورمان به آستانه در دیماه 1395 ، روسای جمهور دو کشور بر رفع مسایل و مشکلات بانکی میان دو کشور تاکید کردند.

    برچسب ها