عصر خودرو

افتتاح دفتر شرکت مشاوره «الکساندرهیوز» در تهران

عصر بازار- شرکت بین المللی «الکساندر هیوز» که در زمینه تحقیق، مشاوره اقتصادی و سرمایه گذاری فعال است دفتر خود را در تهران افتتاح کرد.

افتتاح دفتر شرکت مشاوره «الکساندرهیوز» در تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از کانون سرمایه‌گذاری خارجی، این شرکت در بیانیه ای، افتتاح دفتر تهران را نشان از علاقه اقتصاد جهانی به بازار ایران دانسته و آورده است: ما مفتخریم که اولین شرکت تحقیقات کاربردی اقتصادی را درایران افتتاح کنیم تا بنگاه های اقتصادی را پشتیبانی و ظرفیت های سرمایه گذاری را در ایران را معرفی کنیم.

    جولین روزت، مدیر عامل شرکت الکساندر هیوز هم با اشاره به اهمیت بازار ایران برای مشتریان این شرکت تاکید کرد بسیاری از شرکت های غرب اروپا مایلند تا به بازار ایران باز گردند، جایی که ظرفیت تولید برای 80 میلیون نفر را دارد.

    این شرکت مستقل اروپایی با 54 دفتر در سراسر جهان از جمله فرانسه، کانادا، اتریش  بلژیک به مشتریان خود خدمات مشاوره در زمینه های سرمایه گذاری و اقتصاد جهانی می دهد.

    الکساندر هیوز سال ها است که در خاورمیانه حضور دارد اما به نظر می رسد که افتتاح دفتر این شرکت در تهران نشانی از اهمیت بازار ایران برای سرمایه گذاران خارجی دارد.

    مشاوران اقتصادی این شرکت در 10 بخش از جمله سرمایه گذاری، فاینانس، صنایع مادر و بازار یابی خدمات ارائه می کند.

    برچسب ها