عصر خودرو

احداث مدرسه و خانه بهداشت، هدیه‌ای از طرف مشتریان بانک تجارت

عصر بازار- سخنگوی بانک تجارت از برنامه این بانک برای صرف بودجه خرید هدایای تبلیغاتی جهت احداث مدرسه و خانه بهداشت در مناطق محروم کشور خبر داد.

احداث مدرسه و خانه بهداشت، هدیه‌ای از طرف مشتریان بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از بانک تجارت, ابراهیم کاظم‌پور روز دوشنبه نهم اسفند ماه با اشاره به اینکه هرسال بانک تجارت با هدف تبریک نوروز باستانی هدایای تبلیغاتی برای مشتریان خود تهیه و اهدا می‌کند، افزود: طی ماه‌های اخیر بررسی‌ها و تحقیقات بسیاری درخصوص استفاده‌ بهینه بودجه خرید هدایای تبلیغاتی صورت گرفت و با عنایت به بازخوردهای دریافت شده از سوی مشتریان و ذینفعان این بانک و همراهی و حمایت مردمی از کمپین‌های مسئولیت اجتماعی و زیست محیطی بانک تجارت، مدیریت ارشد این بانک تصمیم گرفت این مبالغ را صرف احداث مدرسه و خانه بهداشت در مناطق کم‌بضاعت کشور گردد.
    رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در خصوص دلیل اتخاذ این تصمیم گفت: این بانک طی سال‌های اخیر تمامی برنامه‌ها و اقدامات عملیاتی خود را با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همراستا با دولت محترم قرار داده است و به همین منظور بانک تجارت تصمیم گرفت هزینه هدایای تبلیغاتی خود را صرف ساخت مدرسه و خانه بهداشت در مناطق کم‌بضاعت کشور کند تا گامی در حد توان و هزینه مورد نظر، در امر سلامت و آموزش کشور برداشته باشد.
    سخنگوی بانک تجارت با اشاره به سابقه قدیمی این بانک در امر مدرسه‌سازی افزود: بانک تجارت با تطبیق مسئولیت‌های اجتماعی خود با «آرمان‌های جهانی توسعه پایدار»، دو «آرمان سلامت و رفاه شایسته» و «کیفیت آموزش»، هدف‌های سوم و چهارم آرمان‌های جهانی توسعه پایدار را در دستور کار خود قرار داده و در همین راستا این بانک تاکنون 29 مدرسه و 5 خانه بهداشت در سراسر کشور احداث کرده است. وی افزود: بانک تجارت در ادامه انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، مدارس و خانه‌های بهداشت جدیدی را در تمامی استان‌های کشور با هدف توسعه فضاهای آموزشی و درمانی در مناطق کمتر بهره‌مند احداث خواهد کرد.
    رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت در خصوص پیشینه این بانک در امر ساخت خانه بهداشت نیز گفت: این بانک طی تفاهمنامه ای سه جانبه با وزارت بهداشت و مجمع خیرین سلامت، با تخصیص هفت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار، علاوه بر استان خراسان جنوبی، احداث خانه‌های بهداشت دیگر در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، ایلام و کهکیلویه و بویراحمد را در دستور کار خود قرار داد.
    سخنگوی بانک تجارت در پایان اظهار داشت: امیدواریم که این هدیه سهامداران و مشتریان بانک تجارت، مورد وثوق و پذیرش ذینفعان نیک‌اندیش این بانک قرار گیرد و گامی موثر و هم راستا با سیاست‌های توسعه پایدار میهن عزیز اسلامی باشد.

    برچسب ها