عصر خودرو

استقبال اندک از محصولات شیمیایی

مصرف کنندگان در حد نیاز روزانه خرید می کنند

عصر بازار: امروز محصولاتی همچون جوش شیرین، اسیداستیک و استایرن مونومر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی مورد توجه خریداران قرار داشتند.

مصرف کنندگان در حد نیاز روزانه خرید می کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، علی جوانمردی، کارشناس بازار شیمیایی درباره معاملات امروز به «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، گفت: امروز تعداد کمی از محصولات مورد توجه بازاریان قرار گرفت و مابقی محصولات مانند هفته گذشته و در آرامش معامله شد.

    در همین حال جوش شیرین شیراز، اسیداستیک فن آوران و استایرن مونومر پارس در این روز با تقاضایی بیشتر از عرضه روبه رو شدند، به گفته جوانمردی، کاهش عرضه های این محصولات یکی از دلایل رشد تقاضا برای این کالاها است.

    عرضه 500 تنی جوش شیرین شیراز در این روز یک هزار و 440 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و 195 تومان بود و معامله گران میانگین قیمت یک هزار و 329 تومان را برای این کالا ثبت کردند.

    با این حال منومر وینیل استات ومنو اتیلن گلایکول شازند نیز روز آرامی داشتند، به طوری که عرضه یک هزار تنی منومر وینیل استات 198 تن تقاضا داشت و همچنین عرضه یک هزار و 500 تنی منو اتیلن گلایکول نیز 583 تن تقاضا داشت و با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

    همچنین در این روز دی اتیل هگزانول شازند و کربنات سدیم سبک و سنگین شیراز نیز مورد استقبال معامله گران قرار نگرفتند و بخشی از آنها وارد سیستم مچینگ شدند.

    به گفته جوانمردی، بازار محصولات شیمیایی در آرامش به سر می برد و تنها برخی از محصولات در حال حاضر مورد توجه خریداران قرار دارد که افزایش عرضه آنها می تواند تعادل را به بازار این کالاها بازگرداند.

    وی خاطر نشان کرد: اکثر مصرف کنندگان محصولات شیمیایی در حد نیاز روزانه خود خرید می کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها