عصر خودرو

حمایت بانک انصار از چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام پارسای بی ادعا

عصر بازار- چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام پارسای بی ادعا،یادواره شهید دکتر حاج حسن طهرانی مقدم با حمایت و حضور تیم بانک انصار برگزار شد.

حمایت بانک انصار از چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام پارسای بی ادعا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش اداره کل روابط عمومی وتبلیغات؛در این دوره از مسابقات  که از4 تا 6 اسفند ماه جاری در سالن های  فدارسیون هند بال و دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد،تیم های یاران شهید طهرانی مقدم،بانک انصار،پرسپولیس،استقلال،پاس،شاهین ستاره ورزش،آرارات و راه آهن شرکت داشتند.

    حضور چهره های شاخص وبرجسته فوتبال و فوتسال کشور به منظور گرامیداشت و ارج نهادن به مقام ارزنده شهدای اقتدار ایران،بویژه شهید دکتر حاج حسن طهرانی مقدم، بسیار برجسته و ارزشمند بود و به همین دلیل این دوره از مسابقات از استقبال خوبی برخودار بوده و بازتاب خبری مناسبی در شبکه های مختلف تلویزیونی داشت.

    این گزارش می افزاید؛مراسم اختتامیه این مسابقات پس از انجام بازی نهایی در صبح روز جمعه 6/12/ 95در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی با حضور چهره های شاخص ورزش کشور مانند؛ علی دایی،مهدی تاج ،علی کفاشیان ،تیم های شرکت کننده،مدیران فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان ،پیشکسوتان و جمعی از همرزمان ویاران این شهید والا مقام برگزار شد.

    در بازی نهایی ،تیم یاران شهید طهرانی مقدم  به عنوان قهرمانی و تیم پرسپولیس به  نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.

    چهارمین دوره این مسابقات در حالی برگزار شد که تیم بانک انصار در سه دوره قبل این مسابقات حضور داشته و از حامیان اصلی این جام بود.تأکید بر ارزش های اخلاقی و معنوی ،زنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدای سر افراز ایران اسلامی و پاسداشت روحیه ایثار و فداکاری را می توان از اهداف ارزشی بانک انصار برای این حضور وحمایت قلمداد کرد.

    در پایان آیین اختتامیه که به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد، ازبانک انصار به دلیل حمایت و مشارکت در این رویداد بزرگ قدردانی وتندیس ولوح تقدیر توسط رییس فدراسیون فوتبال به این بانک اهدا شد.

    برچسب ها