عصر خودرو

" سبزپرداز" بانک تجارت رونمایی شد

عصر بازار- بانک تجارت از اپلیکیشن " سبزپرداز" جهت پرداخت موبایلی قبوض با رویکرد زیست محیطی رونمایی کرد.

" سبزپرداز" بانک تجارت رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت، در آیین رونمایی از" سبزپرداز" ، خواجه حق وردی قائم مقام مدیر عامل، این محصول را یک خدمت الکترونیک نوآورانه با رویکرد زیست محیطی عنوان کرد و گفت: فراگیری این خدمات علاوه بر کاهش قابل توجه مصرف کاغذ و سفرهای درون شهری، با فراهم آوردن امکان مدیریت پرداخت هزینه های قبوض ، ارزش افزوده بیشتری برای مشتریان بانک ایجاد می کند.

    وی در ادامه یاد آور شد: این محصول در قالب یک اپلیکیشن موبایلی امکان دریافت اطلاعات مربوط به هریک از قبوض مصرفی را به صورت پیامک برای مشتری ارسال می کند و کاربر می تواند با استفاده از امکانات مختلف این اپلیکیشن علاوه بر پرداخت آسان تر قبوض، هزینه های قبوض خانوار را از طریق مقایسه مصرف خود با دیگر کاربران این اپلیکیشن بهتر مدیریت کرده و کاهش دهد.هدف نهایی این محصول کمک به مصرف بهینه انرژی در کشور است و پیش بینی می کنیم استفاده فراگیر و مستمر از این اپلیکیشن بتواند تا سه سال آینده موجب کاهش ده درصدی هزینه های پرداختی قبوض مصرفی خانوارهایی ایرانی شود.

    وی با اشاره به برنامه ی این بانک برای رونمایی هفتگی از ده خدمت نوین تا اردیبهشت سال آتی گفت: رونمایی از سبزپرداز و محصولات آتی ، نشان دهنده ی اراده ی بانک تجارت برای افزایش تنوع سبد محصولات خود بر اساس نیازهای رو به تغییر مشتریان و ایجاد تحول در مدل کسب و کار بانک است.

    مدیریت و پرداخت قبوض، فعالسازی قبوض پیامکی ، مدیریت مصرف انرژی خانوار و مدیریت کارت های شتابی از جمله دیگر قابلیتهای این اپلیکیشن است. هموطنان گرامی می توانند جهت دانلود این اپلیکیشن و دریافت اطلاعات مبسوط در خصوص مزایای آن به پایگاه اینترنتی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا این اپلیکیشن را از طریق موبایل بانک تجارت دریافت و نصب نمایند.

    برچسب ها