عصر خودرو

کارشناس بازار پتروشیمی:

تعادل به بازار پی وی سی بازگشت

عصر بازار: افزایش عرضه پی وی سی در معاملات روز گذشته سبب شد تا بازار به تعادل بازگردد.

تعادل به بازار پی وی سی بازگشت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، جواد موسوی، مدیرکالایی اطمینان سهم با بیان این مطلب گفت: روز گذشته حجم عرضه پی وی سی به میزان 3 هزارتن نسبت به هفته قبل افزایش یافت و به این ترتیب بازار متعادل شد.

    این کارشناس بازار پتروشیمی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر چه گریدهای متفاوت پی وی سی در این روز با رقابت از سوی معامله  گران خریداری شدند، اما به نظر می رسد هفته آتی رقابت برای خرید این کالاها کاهش یابد.

    در همین حال روز گذشته عرضه 3 هزار و 993 تنی گرید 65 پتروشیمی بندرامام با 5 هزار و 753 تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا 2 هزار و 434 تومان و معامله گران میانگین قیمت 2 هزار و 486 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

    در این روز همچنین پی وی سی آف گرید درجه 2 اروند نیز به میزان 140 تن عرضه شد که 360 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و 899 تومان بود و معامله گران میانگین قیمت 2 هزار و 2 تومان را برای این کالا ثبت کردند.

    گریدE6834  پتروشیمی اروند نیز در این روز 2 هزار و 320 تن عرضه داشت، اما 20 تن تقاضا داشت، به این ترتیب با قیمت پایه 2 هزار و 500 تومان خریداری شد.

    به گفته موسوی بازار پی وی سی با توجه به افزایش عرضه ها متعادل شده است و احتمال رقابت در هفته آینده کمتر شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها