عصر خودرو

بانک حکمت ایرانیان حامی دومین همایش بین المللی ورزش همگانی

عصر بازار- بانک حکمت ایرانیان با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه و گسترش فعالیت های ورزش در سطح جامعه ، بعنوان تنها حامی رسمی ورزش همگانی از برپایی دومین همایش بین المللی ورزش همگانی که با حضور وزیر ورزش ، رییس فدراسیون بین المللی ورزش همگانی ، کمیته ها و انجمن های ورزشی و میهمانان خارجی در محل سالن همایش غدیر برگزار شد ، حمایت کرد و در حاشیه این همایش ، با برپایی غرفه خود پذیرای میهمانان و شرکت کنندگان در این همایش بود .

بانک حکمت ایرانیان حامی دومین همایش بین المللی ورزش همگانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک حکمت ایرانیان ، در مراسم افتتاحیه این همایش ، دکتر مجدآرا ریاست فدراسیون ورزش های همگانی به پیشرو بودن ایران در ورزش همگانی با عضویت در هیات رئیسه آسیایی و جهانی تاکید کرد . در ادامه این مراسم دکتر جوهو چانگ ریاست فدراسیون بین المللی ورزشهای همگانی نیز در سخنان خود بر جنبش ورزش همگانی و اهمیت توجه سازمانهای جهانی مانند یونسکو و کمیته بین امللی المپیک به ورزش همگانی تاکید کرد .

    در ادامه دکتر چانگ با اهدا لوح به دکتر مجدآرا و دکتر سلطانی فر از ایشان تقدیر کرد .

    در بخش دیگری از این مراسم نیز دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بر توجه ویژه ایران به ورزش همگانی اشاره کرد و توسعه ورزش همگانی را یکی از اهداف راهبردی این وزارتخانه دانست.  سپس دکتر سلطانی فر با اهدا لوح به جیووانی مرلو رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان از وی تقدیر کرد .

    بر اساس این گزارش ، در پایان این مراسم دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان نیز پشت تریبون آمد و با اشاره به حرکت بانک حکمت ایرانیان با توجه به مسئولیت های اجتماعی خود ، حمایت از ورزش همگانی را نیز در همین راستا دانست و بر گسترش روحیه ورزش همگانی در سطح خانواده های ایرانی تاکید کرد .

    گفتنی است دومین همایش بین المللی ورزش همگانی با محوریت دستاوردهای گذشته و برنامه های آینده ورزشهای همگانی کشورهای جهان طی دو روز ( 30 بهمن تا 1 اسفند ماه ) در مرکز همایش غدیر  استان تهران برگزار شد .

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو