عصر خودرو

دوره های آموزش ایمنی ایمیدرو برای کارگران معادن بخش خصوصی

عصر بازار: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در سه ماه تابستان امسال دوره های آموزش ایمنی کار برای کارگران معادن بخش خصوصی هفت استان کشور برگزار کرد.

دوره های آموزش ایمنی ایمیدرو برای کارگران معادن بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایمیدرو، از ابتدای تیر ماه امسال تاکنون کارگران استان های سمنان، زنجان، خراسان رضوی، یزد، همدان و فارس در مجموع 5600 نفر ساعت آموزش را طی کرده اند.

    شمس الدین سیاسی راد مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: دوره های یاد شده در اجرای برنامه مشترک ایمیدرو، سازمان مهندسی معدن ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که در پیگیری مفاد تفاهم نامه همکاری های مشترک وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در زمینه ارتقای سطح مهارت های ایمنی کار برای کارگران معادن بخش خصوصی کشور تعریف و سازماندهی شده است، برگزار شد.

    او افزود: بر اساس برنامه تدوین شده و نتایج حاصل از این مرحله، آموزش کارگران معادن سایر استان های کشور در مرحله دوم برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها