عصر خودرو

درنشست مدیران شرکت نفت و ساینوپک چین مطرح شد:

دعوت مدیرعامل شرکت ملی نفت از چینی‌ها برای حضور در مناقصه آزادگان

عصر بازار-مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران و ساینوپک چین طی نشستی در خصوص برنامه ریزی برای همکاری‌های آتی در پروژه های نفتی ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دعوت مدیرعامل شرکت ملی نفت از چینی‌ها برای حضور در مناقصه آزادگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس ، علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و وانگ یوپو مدیرعامل شرکت ساینوپک چین در نشستی که با حضور تعدادی از معاونین و مشاورین هر دو طرف برگزار شد، نسبت به ادامه همکاری ها در راستای توسعه میدان های مشترک نفتی غرب کارون گفت و گو کردند.

    مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در این نشست با اشاره به سابقه همکاری سازنده دو شرکت، نسبت به آغاز همکاری های مشترک در پروژه های جدید نفتی ایران ابراز امیدواری و اولویت شرکت ملی نفت ایران را انعقاد قرار داد در چارچوب مدل جدید قراردادهای نفتی عنوان کرد.

    کاردر با تاکید بر اینکه افزایش ضریب بازیافت از مخازن نفتی و به کارگیری و انتقال دانش فنی به‎روز از اولویت های شرکت ملی نفت ایران در توسعه میدان های مشترک است، افزود: انعقاد قراردادها در چارچوب مدل جدید قراردادی جدید طی 20سال زمینه آشنایی شرکت ایرانی با تکنولوژی همراه سرمایه گذار خارجی را به خوبی فراهم می کند.

    وی با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری نخستین مناقصه نفتی توسعه میدان آزادگان جنوبی، از ساینوپک برای حضور در این مناقصه دعوت به عمل آورد و بر ایجاد کارگروه مشترک در راستای مطالعه میدان‌های مورد نظر تاکید کرد.

    یوپو نیز ضمن اشاره به تکنولوژی های به روز تحت اختیار شرکت ساینوپک در بخش های بالادستی، پایین دستی، پالایش و پتروشیمی و همچنین امتیازات قابل تامل در حوزه حمل و نقل دریایی بر تمایل ساینوپک برای همکاری های بیشتر نفتی با ایران تاکید کرد.

    وی افزود: ساینوپک از صنعت نفت ایران برای جذب شیوه مدیریت به‎روز میادین نفتی و دانش فنی جدید حمایت خواهد کرد زیرا هم از لحاظ مالی و هم در زمینه تامین نیروی انسانی در شرایط ایده آلی هستیم و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

    بر اساس این گزارش، شرکت ساینوپک چین قرار است پالایشگاه نفت آبادان را با هزینه 3 میلیارد دلار بازسازی کند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو