عصر خودرو

لزوم افزایش عرضه پی وی سی ها

معاملات محصولات پتروشیمی در آرامش برگزار شد

عصر بازار: معاملات محصولات پتروشیمی امروز با آرامش بیشتری نسبت به هفته گذشته پی گرفته شد.

معاملات محصولات پتروشیمی در آرامش برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز برخی از محصولات با افزایش تقاضا و برخی دیگر نیز با کاهش تقاضا از سوی کارگزاران روبه رو شدند.

    علی حیدری، کارشناس بازار پتروشیمی درباره معاملات امروز گفت: معاملات محصولات پتروشیمی امروز روند آرامتری نسبت به هفته گذشته داشت و به این ترتیب برخی از محصولات مانند آف گریدها و تعداد محدودی از پلی اتیلن های سبک فیلم و پلی پروپیلن ها با افزایش تقاضا روبه رو بودند.

    به گفته حیدری، عرضه اندک برخی از محصولات یکی از دلایل توجه بازار گروه کالاهایی بود که تقاضا برای آنها افزایش داشت. به این ترتیب امروز برخی از محصولات مانند پلی پروپیلن های نساجی، پلی اتیلن سبک فیلم 020 بندرامام و پلی اتیلن ترفتالات پتروشیمی تندگویان و پلی اتیلن سبک خطی 209 امیرکبیر مورد توجه خریداران قرار گرفتند.

    در همین حال برخی از محصولات هم مانند پلی اتیلن سبک فیلم 0190 آریاساسول، پلی پروپیلن شیمیایی RP340R پلی پروپیلن جم، پلی اتیلن سنگین بادی BL3  پتروشیمی جم، پلی اتیلن سبک فیلم 2102 پتروشیمی لاله، پلی اتیلن سبک خطی 0220KJ  پتروشیمی امیرکبیر و پلی اتیلن سنگین فیلم F7000 مهر وارد سیستم مچینگ شدند، بخشی از این کالاها نیز با قیمت پایه توسط معامله گران خریداری شدند.

    در همین حال پی وی سی ها هم امروز مورد توجه خریداران قرار داشتند. به گفته حیدری کاهش عرضه این گروه از محصولات توسط عرضه کننده ها یکی از دلایل مهم توجه خریداران به آنها است و لزوم عرضه بیشتر توسط این تولیدکننده ها ضرروری به نظر می رسد.

    با این حال معاملات مصحولات پتروشیمی امروز روز آرامی را پشت سر گذاشت و بیشتر معامله گران در انتظار اعلام قیمت های پایه در هفته آینده هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها