عصر خودرو

بانک تجارت مدارس جدید احداث می کند

عصر بازار- بانک تجارت احداث مدارس جدید در سواحل مکران ، سرباز و الیگودرز را در دستور کار خود قرار داد .

بانک تجارت مدارس جدید احداث می کند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از  بانک تجارت ، ابراهیم کاظم پور ، سخنگوی این بانک در حاشیه نشست خبری مدیران ارشد بانک تجارت با اصحاب رسانه گفت:  بانک تجارت مدارس جدیدی را در استان های سیستان و بلوچستان ، هرمزگان و لرستان با هدف توسعه فضا و فرصت های آموزشی در مناطق کمتر بهره مند احداث خواهد کرد .
    وی با تاکید بر اینکه بانک تجارت به تازگی اقدامات گسترده ای را در زمینه ارتقا کیفیت آموزش انجام داده است افزود : در سال 95 طرح نصب و راه اندازی تجهیزات مدارس مناطق زلزله زده استان های آذربایجان شرقی و بوشهر به پایان رسید و اکنون بیش از 70مدرسه در این استان ها از تجهیزات آموزشی الکترونیکی شامل لپ تاپ ، ویدئوپروژکتور و پرده پروژکتور استفاده می کنند .
    کاظم پور با اشاره برنامه مدون بانک تجارت در شناسایی مناطق کمتربهره مند در حوزه آموزش گفت :  بانک تجارت با تطبیق ایفای مسوولیت اجتماعی  های خود با آرمان های جهانی توسعه پایدار ، کیفیت آموزش که هدف چهارم آرمان های جهانی توسعه پایدار محسوب می شود را دستور کار خود قرار داده و در همین راستا اقدام به ساخت مدرسه شش کلاسه شهدای بانک تجارت در منطقه ریگدان شهرکاکی در شهرستان دشتی استان بوشهر کرد . این مدرسه  پذیرای 75 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرکاکی است .
    در سپتامبر سال 2015میلادی سران دولتها با تصویب دستور کار 2030بر تعیین مسیری به سوی توسعه پایدار توافق کردند. این دستورکار که حاوی 17 آرمان و 169 هدف است اهداف عمیاتی کمی در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی توسعه پایدار در نظر گرفته که باید تا سال 2030تحقق یابند. اجرای برنامه آرمان‌های جهانی توسعه پایدار از شهریور 95 همزمان با افتتاح هفتاد و دومین نشست مجمع جهانی ملل متحد در ایران آغاز شده است.
    گفتنی است بانک تجارت پس از زلزله سال 91 طرح حمایت از مدارس  مناطق زلزله زده را با مشارکت در ساخت  مدرسه 9 کلاسه امید فردا  شهرستان اهر آغاز کرد . این بانک تاکنون 29 مدرسه در سراسر کشور احداث کرده است .

    برچسب ها