عصر خودرو

وعده ترامپ برای تقویت روند تولید در آمریکا

عصر بازار- دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا وعده داد در راستای تقویت تولید در آمریکا و مجازات شرکت هایی که شغل ها را به خارج از آمریکا انتقال می دهند، گام بردارد.

وعده ترامپ برای تقویت روند تولید در آمریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، خبرگزاری رویترز نوشت: ترامپ این موضوع را روز جمعه در بازدید از شرکت بوئینگ و رونمایی از هواپیمای جدید این شرکت اعلام کرد.
    ترامپ در این بازدید در سخنانی به تلاش برای تقویت رشد اشتغال داخلی در آمریکا اشاره کرد و در جمع کارکنان شرکت بوئینگ گفت: هر کاری که بتوانم انجام می دهم تا مردم ما به شرایط کاری مناسب بازگردند.
    ترامپ بار دیگر تهدیدهای دوران رقابت های انتخاباتی اش را تکرار کرد و گفت: هر شرکتی که می خواهد کالاهایش را در آمریکا بفروشد، اگر کارگران آمریکایی را به کشور دیگری انتقال دهد با مجازات سنگینی روبرو خواهد شد.
    ترامپ در ادامه از بخش های مختلف این شرکت با همراهی مدیر اجرایی آن بازدید کرد.
    رئیس جمهوری آمریکا در این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد بوئینگ همچنین گفت که به شرکت های امور دفاعی فشار می آورد تا توافق های بهتری را با دولت آمریکا داشته باشند.
    وی افزود: شرکت لاکهید مارتین ( رقیب بوئینگ) باید قیمت جنگنده های اف- 35 خود را کاهش دهد که در غیر این صورت دولت به دنبال جایگزینی برای جنگنده های شرکت لاکهید مارتین خواهد بود و ممکن است سفارشات خود را در این زمینه به بوئینگ بدهد.
    رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: ما می خواهیم میلیاردها دلار صرفه جویی کنیم.

    برچسب ها