عصر خودرو

توزیع ۹۵۰۰ بن کارت در نمایشگاه کتاب قم با عاملیت بانک شهر

عصر بازار- مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با اشاره به حمایت همه جانبه این بانک در برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه کتاب استانی قم، از توزیع ۹۵۰۰ بن کارت خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد.

توزیع ۹۵۰۰ بن کارت در نمایشگاه کتاب قم با عاملیت بانک شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  بانک شهر ، مهدی اکرمی با بیان این مطلب گفت:  نمایشگاه کتاب استان قم یکم تا هفتم ماه اسفند ماه برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه پنج میلیارد ریال اعتبار در قالب  9500قطعه بن کارت پانصدهزار ریالی و یک میلیون ریالی به مراجعه کنندگان با احتساب بیست درصد یارانه وزارت ارشاد توزیع خواهد شد.
    وی با بیان این‌که در این نمایشگاه، حدود50000 کتاب ارائه می شود، تصریح کرد: طی برگزاری این نمایشگاه حدود 200ناشر عمومی ،حوزوی ، دانشگاهی ، کمک آموزشی و دفاع مقدس در 220غرفه  به فعالیت خواهند پرداخت.
    اکرمی خاطرنشان کرد: بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب قم، با تسهیل در ارایه خدمات بانکی تعداد 250دستگاه کارتخوان در اختیار غرفه داران قرار می دهد.
    مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با اشاره به این‌که این بانک با احداث پنج کانتر بانکی علاوه بر توزیع بن کارت، به ارائه خدمات بانکی و آموزش و نصب ابزارهای الکترونیکی در نمایشگاه کتاب قم می‌پردازد، ادامه داد: به همین منظور با نصب یک دستگاه بلوتوث سنتر و یک دستگاه خود پرداز و یک دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دریافت ، وب کیوسک و خودبانک آماده ارائه همه خدمات بانکی و الکترونیکی است.
    ساعت کار نمایشگاه کتاب استان قم صبح ها ٩ تا ١٢ و عصرها ١٦  تا  ٢١ خواهد بود.

    برچسب ها