عصر خودرو

خداحافظی جاستم از LSE:

مدیر عامل جدید بورس لندن بر سر کار آمد

عصر بازار: مدیر عامل بورس لندن در اقدامی فوری تغییر کرد.

مدیر عامل جدید بورس لندن بر سر کار آمد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، نیخیل راتی به عنوان مدیر عامل جدید بورس لندن انتخاب شد.

    بر اساس این گزارش، الکساندر جاستم، که سابق بر این به عنوان مدیر عامل و مدیر اجرایی بورس لندن فعالیت می کرد، دو سال گذشته در خصوص خاتمه همکاری خود اعلام آمادگی کرده بود و اذعان داشت که تا دو سال آینده، از بورس لندن خداحافظی خواهد کرد.

    وی که از سال 2012 میلادی در بورس لندن فعالیت خود را آغاز کرده بود در سمت های مختلفی از جمله مدیر روابط عمومی و دولتی، مدیر استراتژی مقررات در این بازار خدمت می کرد.

    خاویر رولت، مدیر عامل گروه بورس لندن در این خصوص اظهار داشت: از زحمات الکساندر جاستام، که در دو سال گذشته، بورس لندن را به یکی از پربازده ترین و قوی ترین بازارهای جهان تبدیل کرده بود سپاسگزارم و برای آینده وی بهترین آرزوها را دارم.

    مدیرعامل جدید بورس لندن، به عنوان مدیر داخلی بورس لندن و مدیر توسعه بین الملل این بازار از سال 2014 میلادی در این بازار مشغول به کار بود .

    وی سابق بر این در وزارت خزانه داری بریتانیا نیز مشغول به کار بوده است .

    خاویر رولت در ادامه بیان داشت: در سال های گذشته، نیخیل راتی، نقش کلیدی در استراتژی پیشبرد بورس لندن در بازارهای جهانی داشته است و اطمینان دارم با تیم مدیریتی جدید، بورس لندن به یکی از بازارهای پیشرو در جهان تبدیل خواهد شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها