عصر خودرو

تقدیر از روسای موفق شعب بانک تجارت

عصر بازار- هفتمین گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور با شعار «کنترل‌های داخلی، بهبود عملکرد» با حضور پنج تن از روسای موفق شعب بانک تجارت برگزار شد.

تقدیر از روسای موفق شعب بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت، آزیتا آزاده و زهرا افرا روسای شعب بلوار ناهید و فلامک شمالی تهران، زهره لبخنده رئیس شعبه مرکزی اهواز، منصور ابراهیمی رئیس شعبه میدان ارم شیراز و هادی شریفی رئیس شعبه الهیه کرمان از سوی هیات داوران موسسه عالی آموزش بانکداری ایران به ترتیب به عنوان پنج رئیس شعبه برتر بانک تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.

    تندیس، لوح تقدیر و هدایای این روسای شعب توسط حق‌وردی قائم مقام مدیرعامل ، مهرجو مدیر امور استان‌ها و کاظم‌پور رئیس اداره روابط عمومی اهدا شد.

    فرشاد حیدری، معاون نظارتی بانک مرکزی در آیین افتتاحیه این گردهمایی که با حضور جمعی از مدیران ارشد بانک مرکزی و شبکه بانکی در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد، با اشاره به حساسیت‌ها و وظایف روسای شعب، به تشریح نحوه نظارت خرد و کلان شعب و بانک‌ها پرداخت.

    وی مدل مدیریت ریسک را آخرین مدل نظارتی اتخاذ شده توسط بانک مرکزی عنوان کرد و در این خصوص گفت: از سال آینده بانک‌های کشور بر اساس این مدل تحت نظارت قرار خواهند گرفت. وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: در همین راستا و در ارتباط با حفظ سلامت بانک‌ها، هشت شاخص در نظر گرفته خواهد شد که از آن جمله می‌توان به وضعیت سلامت عملکرد شعب، فعالیت بانک‌ها در بخش بنگاه‌داری، کیفیت دارایی‌ها، سودآوری، توان ایفای تعهدات، اصول حاکمیت شرکتی و شفافیت اطلاعات اشاره کرد.

    خوش‌طینت، رئیس موسسه عالی آموزش بانکداری ایران نیز با اشاره به اهمیت جایگاه روسای شعب در دستیابی به اهداف عملیاتی شبکه بانکی گفت: با توجه به نقش بسیار مهم و اساسی که روسای شعب بانک ها در موفقیت و پیشبرد استراتژی عملیاتی بانک ها در نیل به اهداف نهایی سیاستگذاری پولی و بانکی ایفا می کنند و همچنین تلاش‌های بیش از 230 هزار نفر از مجموعه همکاران بانکی در بیش از 22هزار شعبه در جامه عمل پوشاندن به اهداف سیاست های پولی، می توان اذعان کرد که شاغلان بانک‌ها به ویژه روسای شعب نقش مهمی در موفقیت بخش‌های اقتصادی دارند.

    هفتمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک های کشور با مشارکت 297 رئیس شعبه برتر از 30 بانک و موسسه اعتباری، چهارشنبه 27 بهمن ماه در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برگزار شد.

    برچسب ها