عصر خودرو

وزیر اقتصاد در بدو ورود به هرمزگان عنوان کرد؛

واگذاری آلومینیوم المهدی کاملا قانونی بوده است

عصر بازار- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: واگذاری کارخانه آلومینیوم المهدی به صورت مزایده و کاملا بر اساس قانون انجام شده است.

واگذاری آلومینیوم المهدی کاملا قانونی بوده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، علی طیب نیا که برای یک سفر دو روزه به استان هرمزگان سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه بندرعباس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی، در خصوص وضعیت کارخانه آلومینیوم هرمزگان گفت: بر اساس سیاست های اصل 44 قانون اساسی شرکت های دولتی به چند گروه تقسیم بندی شده اند و جز شرکت های گروه سه، که الزاما باید دولتی باقی بمانند، بقیه شرکت ها ملزم به خصوصی سازی هستند.

    وی اضافه کرد: آلومینیوم المهدی از گذشته در لیست واگذاری بوده و در دولت تدبیر و امید هم اقداماتی برای واگذاری آن صورت پذیرفت.

    طیب نیا تصریح کرد: این کارخانه بر اساس قانون و با برگزاری مزایده واگذار شده و نظر ما این است که واگذاری شرکت ها به بخش خصوصی ثمرات فراوانی در پی دارد.

    وی گفت: ما امیدواریم با یک مدیریت کارآمد، شرکتی که به نظر زیان ده بود، به روال طبیعی باز گردد.

    وی افزود: امیدوارم ثمرات این سفرها شامل حال مردم عزیز کشورمان شود و ‌نقش موثری در رشد اقتصادی مان داشته باشد.

    وزیر اقتصاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقتصاد ما بعد از امضای برجام دگرگون شد و دیگر شاهد محدودیت های گذشته نخواهیم بود.

    وی با اشاره به رفت و آمد نمایندگان کشورهای مختلف در ایران، بیان داشت: روابط اقتصادی ما بعد از امضای برجام دگرگون شد و دیگر شاهد محدودیت های گذشته نخواهیم بود.

    برچسب ها