عصر خودرو

افتتاح واحد بانکی ویژه نابینایان توسط بانک تجارت در مشهدالرضا(ع)

عصر بازار- همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی باجه ویژه ارائه خدمات بانکی به نابینایان و کم‌بینایان در شعبه احمدآباد مشهد افتتاح شد.

افتتاح واحد بانکی ویژه نابینایان توسط بانک تجارت در مشهدالرضا(ع)
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت، در آئین افتتاح این باجه که صبح روز سه‌شنبه نوزدهم دیماه در شعبه احمدآباد مشهد برگزار شد، محمود منصوری ترنیک مدیر امور شعب استان خراسان رضوی با اشاره به اقدامات بانک تجارت برای دسترسی آسان نابینایان و کم بینایان به خدمات بانکداری الکترونیک گفت: در این باجه امکان دسترسی آسان به کلیه خدمات شعبه‌ای برای شهروندان نابینا با استفاده از دستگاه‌های برجسته‌نگار و نمایشگرهای بریل فراهم شده و امیدواریم این باجه باعث تسهیل در امور بانکی نابینایان و کم بینایان عزیز شود.

    وی افزود: مشتریان نابینا و کم‌بینا برای استفاده از خدمات این باجه به هیچ وجه نیاز به حضور همراه نداشته و می‌توانند کلیه عملیات بانکی همچون افتتاح حساب، واریز وجه، تکمیل تقاضای اعطای تسهیلات و ... را با استفاده از دستیار صوتی و چاپگرهای بریل شخصا به انجام رسانند.

    در این مراسم که با حضور مدیرکل اداره بهزیستی استان، معاونت امور توانبخشی بهزیستی استان، رئیس اداره بهزیستی، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره جامعه نابینایان استان و چند تن از کارشناسان و مدیران مراکز آموزش نابینایان استان برگزار گردید، برای چند تن از نابینایان حاضر در جلسه با مبالغ اهدایی از طرف مدیریت افتتاح حساب بعمل آمد.

    گفتنی است، بانک تجارت پیش از این واحد بانکی ویژه نابینایان و کم بینایان را در شعب فرهنگسرای بهمن و دروس تهران راه‌اندازی کرده و افتتاح این باجه‌ها در مراکز کلیه استان‌ها را در برنامه خود دارد.

    برچسب ها