عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران:

۵ پروژه اصلی شرکت صنایع مس به دست رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: پنج پروژه اصلی شرکت مس شامل کارخانه ذوب سرچشمه، پالایشگاه خاتون آباد، نیروگاه سیرجان، کارخانه تولید مواد ناریه در سرچشمه و بازسازی و نوسازی پالایشگاه سرچشمه و چند پروژه نوسازی و بازسازی قرار است در هفته آینده به دست رئیس‌جمهور به بهره‌برداری برسد.

۵ پروژه اصلی شرکت صنایع مس به دست رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، احمد مرادعلیزاده اظهار کرد: وضعیت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خیلی خوب است اما چیزی که تا به حال مغفول بوده رابطه دو طرفه صنعت مس و دانشگاه بوده که می تواند برقرار شود.

    وی افزود: این رابطه در درمان منطقه، بهداشت و درمان صنعت مس و اثرات محیط زیست و مسائل و خدمات اجتماعی در منطقه می‌تواند تاثیر بلندمدت بگذارد.

    وی با بیان این که برای خرید دستگاه آنژیوگرافی به دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان حتماً کمک می‌کنیم، ادامه داد: در سایر مسائل دیگر در قالب سرویس خدمات درازمدت به مرور طوری کمک می کنیم که اثرات خوب و مثبتی داشته باشد.

    مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در خصوص وضعیت آلایندگی و احداث کارخانه های اسید اظهار کرد: ظرف سه سال گذشته و همین‌طور از سنوات قبل از آن، سرمایه گذاری و کارهایی شده که میزان غبار و گازهایی که در منطقه آلاینده است، الان به حد استانداردهای بین‌المللی رسیده است.

    مرادعلیزاده تصریح کرد: آن چیزی که اصل مسأله را حل می کند ایجاد کارخانجات اسید است. ایجاد کارخانه های اسید در سرچشمه و خاتون آباد است که در خاتون آباد حدود 16 درصد و در سرچشمه بیش از 50 درصد پیشرفت دارد و کار با سرعت پیش می رود.

    برچسب ها