عصر خودرو

توسعه همکاری بانک تجارت با پژو

عصر بازار- نشست مشترک بانک تجارت و شرکت سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو – پژو (ایکاپ ) برگزار شد .

توسعه همکاری بانک تجارت با پژو
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت ، رضا دولت آبادی عضو هیات مدیره بانک در نشست با نمایندگان شرکت سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو – پژو (ایکاپ) با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل فرآیندهای تجارت خارجی در کشور گفت : همه ارکان اصلی اقتصاد کشور مصمم به حمایت از سرمایه گذاری خارجی در ایران هستند .

    وی افزود: بانک تجارت به عنوان بانک همکار شرکت ایران خودرو آمادگی کامل دارد تا خدماتی شامل صدور ضمانتنامه بانکی و گشایشLC   داخلی و خارجی ، صدور ضمانتنامه گمرکی و اعطای اعتبار را در قالب یک بسته خدماتی به شرکت ایکاپ ارائه دهد .

    علی اصغر مهرپور ، مدیرامور بین الملل  بانک تجارت نیز با تاکید بر تعامل سازنده میان  بانک و  شرکت ایکاپ گفت : تاکنون شعبه بانک تجارت در پاریس نقش سازنده ای را در توسعه این تعامل برعهده داشته و در ادامه این همکاری خدمات بیشتری از سوی این شعبه به طرف فرانسوی ارائه خواهد شد .

    پس از اجرایی شدن برجام شرکت سرمایه گذاری مشترک ایران خودرو - پژو یکی از شرکت هایی بود که با هدف ایجاد خط تولید داخلی و در فازهای بعدی صادرات خودرو به سایر کشور ها با افتتاح حساب در بانک تجارت در ایران آغاز به کار کرد.

    گفتنی است بانک تجارت روز سه شنبه دوازدهم بهمن نیز میزبان جمعی از بازرگانان فرانسوی بود که با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری و تجارت در ایران همزمان با سفر وزیر امور خارجه این کشور به ایران سفر کردند .

    برچسب ها