عصر خودرو

بازدید معاون وزیر ارتباطات از بستر تجارت اجتماعی دیدی بود

عصر بازار- معاون وزیر ارتباطات و فناوری با حضور در محل بستر تجارت اجتماعی دیدی بود ، از بخش های مختلف این پروژه بازدید بعمل آورد و در نشستی با مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ، معاونان این بانک و مدیران ارشد این پروژه در جریان نحوه ساز و کار دیدی بود قرار گرفت .

بازدید معاون وزیر ارتباطات از بستر تجارت اجتماعی دیدی بود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک حکمت ایرانیان ، مهندس نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات پس از بازدید از بخش های مختلف دیدی بود ، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت بخش های این بستر تجارت اجتماعی  قرار گرفت و در نشستی با دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در خصوص سیاست گذاری بانک حکمت ایرانیان در راه اندازی این شیوه نوین در کسب و کار و خدمات گسترده ای که در سطح جامعه ایجاد می کند به بحث و گفتگو نشست .


    بر اساس این گزارش ، دکتر عسکرزاده در ابتدای این نشست ،  با تاکید بر این تکته که بانکداری سنتی باید به تاریخ بپیوندد خاطر نشان کرد : دیدی بود تحولی شگرف را در عرصه کسب و کار کشور رقم خواهد زد . این نخستین شبکه تجارت اجتماعی است که در آن بستری برای تجارت  B2B،  B2C و C2C فراهم آمده است و انواع ابزار ترویج گری را برای مشارکت کنندگان مهیا نموده است. 

    وی افزود : ساختن جامعه مشتریان ، تولید محتوای دیجیتال و ارتباطات شبکه ای  با حداکثر سرعت و حداقل هزینه  در این بستر فراهم است  و این امکان را برای نظام بانکی کشور ایجاد کرده است تا عملیات تأمین مالی، اعتبارسنجی، اعطای تسهیلات، بازاریابی و ارتباط با مشتریان را به این بستر منتقل و بر نحوه هزینه کرد منابع و    سرمایه گذاری خود نظارت کنند  و درک کاملی از رفتار مشتریان بدست آورند.
    دکتر عسکرزاده تصریح کرد : با راه اندازی دیدی بود ما بدنبال ایجاد عدالت در توزیع کالا و خدمات در سطح جامعه هستیم تا هر ایرانی با هر میزان توان خرید بتواند از این شبکه خدمات دریافت کند .

    در ادامه این نشست مهندس جهانگرد معاون وزیر ارتباطات نیز در سخنان خود ضمن تشکر از بانک حکمت ایرانیان به جهت دغدغه مندی در راه اندازی این شبکه کسب و کار اجتماعی ، خاطرنشان ساخت : بانک حکمت ایرانیان  اقدامات خوبی را در این عرصه انجام داده است که امیدواریم در نهایت به خدمت رسانی مطلوب و شایسته به هموطنان عزیزمان منجر شود .
    وی افزود : بسترهای الکترونیکی کشور همچون گذشته محدود نیست و با افزایش و ارتقای سطح توان نیروهای نخبه داخلی ، به یاری خداوند پیشرفت های مطلوبی در این عرصه داشته ایم که نباید مغفول بماند و باید به نحو احسن از آن بهره ببریم .
    مهندس جهانگرد در پایان تصریح کرد : ما در این مسیر باید به سمت هویت ملی مان حرکت کنیم و راه اندازی این شبکه اتفاق خوبی است که باید به بهترین شکل ممکن مدیریت شود .

    برچسب ها