عصر خودرو

کدال و روزهای شلوغ دی ماه؛

هر دو دقیقه یک اطلاعیه

بازدید ۳ میلیونی از سامانه کدال

عصر بازار- ثبت و انتشار بیش از ۲۰۰۰ اطلاعیه سامانه کدال در دی ماه رقم خورد.

هر دو دقیقه یک اطلاعیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال ) روزهای شلوغی را در دی ماه تجربه کرد به طوری که در دو روز انتهایی این ماه به طور میانگین در هر دو دقیقه یک اطلاعیه منتشر شد.

    بر این اساس در دی ماه 2344 اطلاعیه منتشر شد که رشد بیش از 25درصدی در تعداد اطلاعیه نسبت به آذرماه را در پی داشت. با توجه به مهلت های تعیین شده برای ناشران وزن اطلاعیه های مربوط به پیش بینی، صورت مالی و فعالیت ماهانه از بقیه اطلاعیه ها بیشتر بود به طوری که در دو روز پایانی ماه بیش از 565 اطلاعیه منتشر شد که سهم 24درصدی از کل ماه را داراست.

    همچنین آمار بازدید از سامانه کدال در این ماه بیش از 3 میلیون بازدید بوده که رشد 20درصدی را نسبت به ماه قبل نشان می دهد و با توجه به رشد 50 درصدی بازدیدکنندگان سامانه از طریق اپلیکیشن کدال همراه این آمار حاکی از توجه و پیگیری سهامداران و سرعت بالای افشای اطلاعات است.

    شایان ذکر است شرکت رایان بورس به عنوان متولی نگهداری و توسعه سامانه کدال براساس برنامه ریزی انجام شده توانسته بهبود های چشمگیری را در زمینه رفع محدودیت های قبلی برداشته و گام های اساسی را در راستای توسعه کمی و کیفی سامانه بردارد که بهره برداری رسمی از کانال تلگرام کدال در دهه فجر آغاز خواهد شد.

    برچسب ها