عصر خودرو

تحویل گاوصندوق های شعبه ساختمان پلاسکو به بانک تجارت

عصر بازار- با پایان یافتن عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو ، گاوصندوق های شعبه بانک تجارت در این ساختمان کشف و به نماینده قانونی بانک ، تحویل داده شد .

تحویل گاوصندوق های شعبه ساختمان پلاسکو به بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت ، محتویات چهار گاوصندوق مکشوفه بانک تجارت شامل وجوه نقد، اسناد و وثایق مشتریان پس از طی مراحل قانونی و قضایی به یگان انتظامی حفاظت فیزیکی و خدمات ایمنی بانک تجارت حاضر در محل تحویل داده شد .

    پیش از این بانک تجارت در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که تنها چهار صندوق از یازده صندوق شعبه ساختمان پلاسکو حاوی وجوه نقد و اوراق بهادار،اسناد، وثایق مشتریان بوده که در پی آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو ، مفقود شده است . 

    گفتنی است شعبه ی 270 بانک تجارت ، تنها واحد بانکی فعال در مجتمع تجاری پلاسکوی تهران بوده و در پی حادثه آتش سوزی این مجتمع کلیه خدمات شعبه مذکور از روز شنبه دوم بهمن ماه از طریق شعبه سعدی جنوبی بانک تجارت کد 262به نشانی خیابان سعدی جنوبی پایین تر از چهارراه استقلال(مخبرالدوله) روبروی ساختمان سینگر ارائه می شود. همچنین بانک تجارت به پاس جانفشانی آتش نشانان فداکار ساختمان پلاسکو ، به زودی شعبه جدیدی را در نزدیکی این ساختمان افتتاح می کند .

    برچسب ها