عصر خودرو

تقدیر وزیر صنعت، معدن و تجارت از بانک تجارت

عصر بازار- نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت از بانک تجارت به‌خاطر همکاری و مساعدت در اجرای طرح ملی جایگزینی ۹۰ هزار تاکسی فرسوده قدردانی به عمل آورد.

تقدیر وزیر صنعت، معدن و تجارت از بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت، مراسم تحویل و جایگزینی چهل هزارمین تاکسی فرسوده با محصولات گروه صنعتی ایران خودرو امروز در حضور مقامات کشوری و لشگری در شرکت ساپکو برگزار شد.

    در این مراسم که در حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس کمیسیون صنایع مجلس، رئیس پلیس راهور ناجا و رئیس کمیسیون کشاورزی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برگزار شد، از بانک تجارت قدردانی به عمل آمد.

    مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این طرح از همکاری بانک تجارت در اجرای موفق طرح جایگزینی 90 هزار تاکسی فرسوده قدردانی کرد. مهندس نعمت‌زاده افزود: بانک‌های عامل با توجه به مشکلات موجود در این طرح مشارکت کردند که این اقدام آنان شایسته تقدیر و تشکر است.

    در ادامه این مراسم حمید پور محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه نیز طی سخنانی از مشارکت بانک تجارت در اجرای این طرح تقدیر کرد و افزود: بانک‌های تجارت، پارسیان و ملت ضمن مشارکت فعال در این طرح با حذف بوروکراسی اداری روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی را تسهیل کردند.

    مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این مراسم تاکید کرد:‌ دستیابی به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با انسان سالم،‌ جامعه سالم و محیط زیست سالم محقق می شود. وی همچنین از بانک‌های تجارت، ملت و پارسیان در خصوص همکاری و مساعدت بی دریغ برای اجرای این طرح ملی قدردانی کرد.

    گفتنی است، طرح جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده بهمن‌ماه سال 1394، با حضور نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و تامین تسهیلات 30 هزار دستگاه آن توسط بانک تجارت، رونمایی شد.

    برچسب ها