عصر خودرو

اداره بوجه کنگره آمریکا؛

کسری ۱.۴ تریلیون دلاری بودجه آمریکا تا سال ۲۰۲۷

عصر بازار- اداره بودجه کنگره آمریکا، کسری بودجه این کشور را تا سال ۲۰۲۷ میلادی، معادل ۵ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور اعلام کرد.

کسری ۱.۴ تریلیون دلاری بودجه آمریکا تا سال ۲۰۲۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، اداره بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرد که کسری بودجه فدرال این کشور در سال جاری و آینده میلادی، کاهش پیدا کند؛ اما برآوردهای انجام گرفته حکایت از آن دارد که کسری بودجه فدرال در سال 2019 میلادی، به رقم بی سابقه 601 میلیارد دلار افزایش پیدا کند. 

    همچنین این نهاد پیش بینی کرد که کسری بودجه فدرال در سال جاری میلادی، 559 میلیارد دلار باشد که معادل 2.9 درصد تولید ناخالص داخلی این کشور است؛ این در  حالی است که کسری بودجه فدرال در سال گذشته میلادی 587 میلیارد دلار ثبت شده است. 

    همچنین بررسی های صورت گرفته در این باره نشان می دهد که این رقم می تواند، تا سال 2027 میلادی به یک تریلیون و 400 میلیارد دلار افزایش یابد. 

    این در حالی است که در گزارش اداره بوجه کنگره آمریکا آمده، کسری بودجه فدرال تا سال 2027 میلادی به 5 درصد تولید ناخالص داخلی آمریکا باشد که رقمی معادل یک تریلیون و 400 میلیارد دلار خواهد بود. 

    این نهاد بین المللی اعلام کرد، افزایش هزینه در حوزه تامین اجتماعی، خدمات بهداشتی و بهره خالص، موجب کاهش درآمدها شده و در نهایت، کسری بودجه بیشتری را به همراه خواهد داشت. 

    در گزارش اداره بوجه کنگره آمده که رشد اقتصادی آمریکا احتمالا در دو سال آینده، با یک روند نسبتا کندی پیش رود.

    برچسب ها