عصر خودرو

قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای دوهفته منتهی به ۳۰ شهریور

عصر بازار: قیمت جهانی محصولات پتروشیمی برای دوهفته منتهی به ۳۰/۰۶/۱۳۹۴ با توجه به قیمت های اعلامی توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی نسبت به دوهفته گذشته به طور میانگین کاهش داشته است.

قیمت پایه محصولات پتروشیمی برای دوهفته منتهی به ۳۰ شهریور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تامین سرمایه نوین، قیمت محصولات پلی اتیلن های سنگین و سبک در این دوهفته کاهش داشته است. تنها محصولی که در این گروه قیمت دلاری آن نیز افزایش داشته است محصول LD2420H می باشد. بیشترین کاهش قیمت مربوط به میعانات گازی (LPG) می باشد که 7% نسبت به دوهفته گذشته کاهش قیمت داشته است.
    اوره صنعتی پریل با 3% کاهش با قیمت 8,927 ریال به ازای هر کیلوگرم معامله شده است. متانول نیز تغییر چندانی نکرده و به قیمت 5,811 ریال رسیده است. در این بین محصولاتی بوده اند که نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت خوبی داشته اند. در این بین می توان بنزن اشاره کرد که قیمت آن 16,542 ریال به ازای هر کیلوگرم بوده و به طور میانگین 2% قیمت آن افزایش پیدا کرده است.
    در این دو هفته قیمت کائوچو به طور میانگین 4% رشد داشته است. قیمت MEG نیز 21,384 ریال بوده است. اما بیشترین افزایش قیمت مربوط به محصول آروماتیک سنگین می باشدکه بیش از 17% رشد داشته است.
    نرخ دلار نسبت به 2 هفته گذشته به طور میانگین 1% رشد داشته است.
    جدول زیر قیمت محصولات پتروشیمی را طی دوهفته منتهی به 30 شهریور ماه نشان می دهد.

    برچسب ها