عصر خودرو

کنفرانس کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت برگزار شد

عصر بازار- جلسه سراسری کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت به صورت ویدئو کنفرانس و مشارکت کمیته‌های استان‌ها و مناطق برگزار شد.

کنفرانس کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، نادر خواجه حق‌وردی قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت عصر یکشنبه سوم بهمن‌ماه در پانزدهمین جلسه کمیته اقتصاد مقاومتی این بانک، ضمن اشاره به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: از زمان ابلاغ محورهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب در سال 92، فعالیت‌های بانک تجارت در حوزه اقتصاد مقاومتی آغاز شد و در سال 95 باتوجه به نامگذاری این سال تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" با جدیت خیلی بیشتری دنبال شده است.
    وی با بیان اینکه کمیته اقتصاد مقاومتی بانک تجارت، در سال 95 با حضور مدیران ارشد بانک تشکیل و سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی جهت اجرا در سال 95 را مصوب نمود افزود: این کمیته چارچوب فعالیتهای اقتصاد مقاومتی را در 3 بخش فرهنگ سازی، مقاوم سازی بانک و ایفای نقش فعال در مقاوم سازی اقتصاد کشور مد نظر قرار داد. حق‌وردی خطاب به مدیران شعب بانک تجارت در استان‌ها در خصوص پرونده‌های تشکیل شده بابت تسهیلات اعطایی به واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط، بر ضرورت تعیین تکلیف تمامی پرونده‌ها تا پایان بهمن ماه و ارائه گزارش نهایی تاکید کرد.
    سمیع معاون مدیرعامل بانک تجارت در امور برنامه‌ریزی و نظارت در سخنان خود به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ ها و ارتباط آنها با استمرار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: ورود ایده‌های جدید در کنار گسترش روزافزون فناوری و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین قشر جوان، بازار کسب و کار را دچار دگرگونی‌هایی کرده و بانک تجارت نیز در راستای همگامی با این تغییرات ضمن اعطای تسهیلات و حمایت از استارت آپ‌ها کمیته فرعی با همین موضوع را تشکیل داده است. فناوری‌های مالی (fintech) و تاثیر آنها به کسب و کار بانک‌ها و ضرورت همکاری با این بخش‌ها دیگر موضوعی بود که معاون مدیرعامل به آن اشاره کرد.
    حسنانی معاون مدیرعامل در امور بین‌الملل نیز از آمادگی و پشتیبانی ویژه بخش بین‌الملل بانک تجارت از واحدهای ارزی و مشتریان آنها خبر داد.
    در ادامه این نشست، گزارشی از عملکرد مدیریت‌های شعب بانک تجارت در استان‌ها در بخش پرونده‌های معرفی شده از سایت بهین یاب وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه و از استان‌های لرستان، سیستان و بلوچستان و ایلام به عنوان مناطق پیشرو یاد شد.
    پاسخ به پرسش‌های مدیران بانک تجارت در استان‌ها در خصوص برنامه کمیته‌های اقتصاد مقاومتی بخش پایانی این جلسه دو ساعته بود.

    برچسب ها