عصر خودرو

نماینده انحصاری شرکت کوبوتای ژاپن در ایران انتخاب شد

عصر بازار- شرکت کوبوتای ژاپن یکشنبه شب در نشستی با مدیران ارشد جهاد کشاورزی استان های شمالی کشور در مجتمع رفاهی میزبان بابلسر، شرکت ایرانی دیزل موتور باختر را به عنوان نماینده انحصاری خود در ایران معرفی کرد.

نماینده انحصاری شرکت کوبوتای ژاپن در ایران انتخاب شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا ، در این مراسم کامبیز عباسی رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گفت : به هیچ عنوان به دنبال واردات تجهیزات کشاورزی بدون ورود تکنولوژی آن به کشور نیستیم و اگر کشوری بخواهد تولیدات خود را به ایران بفرستد باید دانش آن علم را نیز در اختیار قرار دهد.
وی افزود : خوشبختانه شرکت کوبوتای ژاپن موافقت کرده است که با همکاری طرف ایران بتواند در این کشور تولیداتش را مونتاژ کند.
او ادامه داد : خوشبختانه در استان گیلان یک کارخانه مونتاژ در حال احداث است که امیدواریم با احداث این کارخانه شرکت کوبوتا بتواند علم روز خود را در ایران عرضه کند.
عباسی گفت : به هیچ عنوان خواهان افزایش زمین زیر کشت شالیزاری نیستیم بلکه به دنبال آن هستیم با حفظ شالیزارهای استان های گیلان و مازندران و با به کارگیری تجهیزات مدرن ، میزان تولید را افزایش دهیم و زمینه بیشتر کشت مجدد این محصول را فراهم کنیم.
' سوجی یاما ' مدیر ارشد بخش تراکتور شرکت کوبوتا هم در این نشست گفت : شرکت کوبوتا از سپتامبر سال 2015 ( شهریور 1394) با شرکت دیزل موتور باختر آشنا شد و بعد از بررسی های دقیق به این نتیجه رسیدیم که این شرکت می تواند نماینده خوبی برای ما در ایران باشد.
وی افزود : علاوه بر ورود محصولات شرکت کوبوتا به ایران ، آموزش و خدمات پس از فروش برای ما بسیار حائز اهمیت است و ما به طور جدی به دنبال آن هستیم تا کشاورزان از محصولات ارائه شده ما بهره مند شوند.
همچنین در این نشست ' سوجیتا ' مدیر ارشد بخش کمباین و نشاء کار کوبوتا هم اظهار داشت : به طور جدی شرکت ما زمین های شالیزاری مازندران را مورد بررسی قرار داده است و به دنبال آن هستیم که تجهیزاتی وارد این استان کنیم که با شرایط اقلیمی و نوع کشت برنج همخوانی داشته باشد.

برچسب ها