عصر خودرو

۲۶ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای پروژ های شهری مشهد منتشر شده است

عصر بازار- معاون مالی اداری شهرداری مشهد گفت: ۲۶ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت از سال ۱۳۸۴ تاکنون توسط بانکهای عامل برای پروژه های شهری مشهد منتشر شده است.

۲۶ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای پروژ های شهری مشهد منتشر شده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمد آذری روز شنبه در نشست خبری افزود: انتشار 15 هزار میلیارد ریال از این اوراق به عاملیت بانک شهر صورت گرفته است.
وی ادامه داد: اوراق مشارکت برای پروژه های خطوط دوم و سوم قطارشهری مشهد، پروژه های طبرسی، شارستان رضوی و بازگشایی پروژه مجد منتشر شد.
معاون شهردار مشهد گفت: تا پایان امسال نیز چهار هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت صکوک اجاره با عاملیت بانک شهر منتشر می شود.
وی افزود: همچنین امسال برای خرید 100 دستگاه اتوبوس 450 میلیارد ریال تسهیلات و برای پرداخت صورتحساب پیمانکاران شهری هزار و 500 میلیارد ریال از خط اعتباری بانک شهر در احتیار شهرداری مشهد قرار گرفته است.
آذری ادامه داد: توسعه زیرساختهای شهری جزو نیازهای اصلی و مورد انتظار شهروندان است و مدیریت شهری سالانه 10هزار میلیارد ریال برای اداره شهر مشهد و امور جاری آن هزینه می کند.
وی همچنین گفت: مدیریت شهری باید برای اداره شهر و تامین زیرساختها از منابع مختلف درآمدی استفاده کند و به فکر تامین منابع درآمدی پایدار باشد.
سرپرست شعب منطقه یکم بانک شهر شامل استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: تجهیز منابع و تزریق در شریانهای اقتصادی جامعه در بخشهای مختلف با رویکرد توسعه شهری مهمترین دلیل فعالیت بانک شهر است.
محمدرضا صبوری افزود: 20 دستگاه شهرنت در مشهد به صورت مجازی همه خدمات بانکی را ارائه می دهند.
وی به فعالیت 11 شعبه بانک شهر در مشهد اشاره و بیان کرد: کارتهای شهروندی نیز با حداقل 32 نوع خدمت امسال در مشهد اجرایی می شود.
سرپرست شعب منطقه یکم بانک شهر ادامه داد: همچنین برای نخستین بار در کشور دستگاه صراف در سالن شماره سه پروازهای خارجی فردوگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برای تبدیل پول ارزی به ریال نصب شده است.

برچسب ها
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • بازار امرز ۴۰۲
      • بازار امروز ۴۰۱
      • بازار امروز ۴۰۰
      • بازار امروز ۳۹۹
      • بازار امروز ۳۹۸
      • بازار امروز ۳۹۷
      • بازار امروز ۳۹۶
      • بازار امروز ۳۹۵
      • بازار امروز ۳۹۴
      آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
      آرشیو