عصر خودرو

اطلاعیه بانک تجارت درباره شعبه ی ساختمان پلاسکو

عصر بازار- به دنبال بروز حادثه ی آتش سازی و فروریختن مجتمع تجاری پلاسکو ، روابط عمومی بانک تجارت با صدور اطلاعیه ای از خدمت رسانی شعبه ی بانک در این ساختمان در مکان جدید خبر داد.

اطلاعیه بانک تجارت درباره شعبه ی ساختمان پلاسکو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بانک تجارت، در اطلاعیه منتشره از سوی روابط عمومی بانک تجارت آمده است : وقوع حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن مجتمع تجاری پلاسکو که شهادت جمعی از آتش نشانان شجاع و جان بر کف کشورمان و ورود خسارات جانی و مالی قابل توجه به تعداد زیادی از دیگر هم میهنان را به دنبال داشت ، خانواده ی بانک تجارت را نیز اندوهگین و متاثر ساخت. با توجه به اینکه شعبه بانک تجارت در این ساختمان نیز همچون سایر واحدهای تجاری این مجتمع به طور کامل تخریب شده است به اطلاع مشتریان ارجمند این شعبه و دیگر شهروندان می رساند که کلیه خدمات شعبه مذکور از روز شنبه دوم بهمن ماه از طریق شعبه سعدی جنوبی بانک تجارت کد 262 به نشانی خیابان سعدی جنوبی پایین تر از چهارراه مخبرالدوله روبروی ساختمان سینگر ارائه می شود.

در این اطلاعیه همچنین تاکید شده است که کلیه اسناد و مدارک این شعبه همچون برگه های چک و دیگر اوراق بهادار مشتریان محفوظ بوده و در صندوق امن شعبه قرار داشته است.

گفتنی است شعبه ی 270 بانک تجارت ، تنها واحد بانکی فعال در مجتمع تجاری پلاسکوی تهران بود.

برچسب ها