عصر خودرو

کیکتو گزارش داد؛

بررسی رابطه بهای طلا با شاخص سهام آمریکا

عصر بازار : پیتر هاگ یکی از تحلیلگران ارشد اقتصادی در بازارهای جهانی تصریح کرد: ارزش سهام آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در بازارهای بین المللی دارد و مقام های بانک مرکزی آمریکا باید برای جلب اعتماد سرمایه گذاران بین المللی به جای حرف زدن و مصاحبه های زیاد، تلاش بیشتری انجام دهند.

بررسی رابطه بهای طلا با شاخص سهام آمریکا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از سنا، تحلیلگران اقتصادی عنوان می کنند، سرمایه گذاران بازار طلا برای پیش بینی بهتر از آینده بهای این فلز زرد به جای آنکه فقط بر ارزش دلار تمرکز کنند باید نوسانات شاخص سهام در بازار آمریکا را تحت نظر بگیرند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، به نقل از کیتکونیوز، پیتر هاگ یکی از تحلیلگران ارشد اقتصادی در بازارهای جهانی تصریح کرد: ارزش سهام آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا در بازارهای بین المللی دارد و مقام های بانک مرکزی آمریکا باید برای جلب اعتماد سرمایه گذاران بین المللی به جای حرف زدن و مصاحبه های زیاد، تلاش بیشتری انجام دهند.

    بر اساس گزارش پایگاه خبری بورس کالای ایران؛ وی در ادامه افزود: قیمت طلا هم اکنون در محدوده مشخصی در نوسان است و سرمایه گذاران باید تمرکز زیادی روی نوسانات شاخص سهام آمریکا داشته باشند. قیمت طلا رابطه معکوسی با شاخص سهام آمریکا دارد و سرمایه گذاران باید به جای تمرکز بیش از حد روی ارزش دلار، شاخص سهام آمریکا را در نظر بگیرند.

    این تحلیلگر اقتصادی گفت: قیمت طلا در شرایط کنونی بین 1117 تا 1148 دلار در هر اونس در نوسان است.

    وی در پایان گفت: در شرایط کنونی فدرال رزرو آمریکا برای افزایش چشمگیر نرخ بهره آمادگی لازم را ندارد و در بهترین شرایط شاید بتواند نرخ بهره را 0.25 درصد افزایش دهد.

    برچسب ها