عصر خودرو

برگزاری همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران در هفته آینده

عصر بازار- همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران،‌ بعنوان یکی از بزرگ ترین همایش های اقتصادی کشور از سوی سازمان مدیریت صنعتی ،‌از شرکت های تابعه ایدرو در هفته اینده برگزار می شود.

برگزاری همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران در هفته آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایدرو، در نوزدهمین  سال انجام رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران ( رتبه بندیIMI-100 )، همایش شرکت‌های برتر ایران با حضور مقامات و سیاست گذاران اقتصادی و صنعتی کشور و مدیران شرکت های بزرگ و برتر ایران در تاریخ 4 بهمن ماه 1395 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

در این همایش ، با حضور مقامات کشوری و حدود 700 نفر از مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ و برترکشور ، نتایج رتبه بندی شرکت‌ها اعلام می‌شود، همچنین سیاست‌های صنعتی و اقتصادی کشور توسط مقامات مربوطه در جمع دست‌اندرکاران اقتصادی و صنعتی بیان می‌گردد.

شایان ذکر است که در این همایش ، بر اساس روند رشد شرکت های برتر طی 4 سال اخیر، از بین 100 شرکت برتر به 10 شرکت به عنوان «شرکت‌های پیشرو» تندیس اهدا می‌شود و از «شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع» ، «شرکت‌های برتر صادرات‌گرا»، «شرکت‌های اول در گروه‌های صنعتی» و شرکت‌های برتر در برخی شاخص‌ها تقدیر خواهد شد.

برچسب ها