عصر خودرو

لزوم مراجعه دارندگان اسناد خزانه اسلامی به کارگزاران عضو فرابورس

عصر بازار- پیمانکاران دارنده اسناد خزانه اسلامی در اسرع وقت برای تعیین کارگزار عرضه کننده و همچنین تکمیل فرم تعهد عرضه در صورت تمایل به عرضه اوراق خود در فرآیند عرضه اولیه، اقدام کنند.

لزوم مراجعه دارندگان اسناد خزانه اسلامی به کارگزاران عضو فرابورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه «عصر بازار» به نقل از فرابورس، با توجه به پذیرش اسناد خزانه اسلامی در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران و آغاز معاملات ثانویه آن در آینده نزدیک، پیمانکاران دارنده این اوراق باید در اسرع وقت با مراجعه به یکی از کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران برای تعیین کارگزار عرضه کننده خود اقدام کنند.

    همچنین پیمانکارانی که علاقه‌مند به عرضه اوراق خود در فرآیند عرضه اولیه هستند، باید علاوه بر تعیین کارگزار ناظر، فرم تعهد عرضه اولیه اسناد خزانه اسلامی مندرج در بخش بازار ابزارهای نوین مالی سایت رسمی فرابورس ایران را تکمیل و به کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران تحویل دهند.

    با توجه به محدودیت حداقل حجم عرضه اولیه، پیمانکارانی که زودتر سفارش فروش خود را در کارگزاری ثبت کنند، در فهرست عرضه اولیه قرار خواهند گرفت.

    گفتنی است، نشانی و تلفن تمام کارگزاری‌های عضو فرابورس ایران در سراسر کشور در سایت رسمی فرابورس ایران، بخش کارگزاران عضو، قابل مشاهده است.

    برچسب ها