عصر خودرو

عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی:

ورود شرکت‌های خارجی به پروژه‌های نفتی باید به صورت کنسرسیوم باشد

عصر بازار- شریفی نیک نفس ورود شرکت‌های خارجی به پروژه‌های نفتی به صورت تکی را تهدید دانست و اظهار داشت: اگر شرکت‌های خارجی با شرکت‌های ایرانی جوینت شوند باعث ارتقای سطح مدیریت، اقتصاد و تکنولوژی ما می‌شوند.

ورود شرکت‌های خارجی به پروژه‌های نفتی باید به صورت کنسرسیوم باشد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، مهدی شریفی نیک‌نفس عضو هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی  با بیان این که ما در دوران انقلاب، جنگ و تحریم ظرفیت و توانمندی بالایی در بخش پتروشیمی حاصل کردیم، گفت: ما در حال حاضر حدود 700 شرکت فعال و توانمند در بخش تجهیزات نفت و پتروشیمی داریم و بابت حضور شرکت‌های خارجی در پروژه‌ها نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان این که شرکت‌های خارجی به صورت پارتنر با ما وارد حوزه فعالیت می‌شوند، افزود: اگر چه بخش خصوصی نحیف شده اما باید بتوانیم شرکت‌های خارجی و داخلی را متمرکز کرده و  کنسرسیوم تشکیل دهیم.

شریفی نیک نفس ورود شرکت‌های خارجی به پروژه‌های نفتی به صورت تکی را تهدید دانست و اظهار داشت: اگر شرکت‌های خارجی با شرکت‌های ایرانی جوینت شوند باعث ارتقای سطح مدیریت، اقتصاد و تکنولوژی ما می‌شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز صنعت پتروشیمی کشور ما در فاصله نزدیکی با کمپانی‌های بزرگ فعالیت می‌کند و قابلیت رقابت بالایی دارد اما با حضور شرکت‌های خارجی، بخش‌هایی از توانمندی ما در این صنعت تقویت خواهد شد.

برچسب ها