عصر خودرو

نعمت زاده:

مدیران استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات تولید قدم بردارند

عصر بازار- وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان این که مدیران استان و شهرستان باید مسایل را به صورت اجرایی ببینند و در جهت رفع مسایل و مشکلات تولید قدم بردارند گفت: یکی از تصمیمات مهم دولت، رونق تولید بود که با حمایت و ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی صورت پذیرفت.

مدیران استانی و شهرستانی برای رفع مشکلات تولید قدم بردارند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمدرضا نعمت زاده  در جلسه ستاد مقاومتی اسلامشهر با اعلام نارضایتی از وضعیت ارائه تسهیلات به صنایع،‌ خواستار تعامل بیشتر مسئولان محلی برای رسیدن به نتیجه مطلوب شد و افزود: گرچه بنده از آمار ارایه شده در خصوص تعداد واحدهایی که موفق به دریافت تسهیلات شده اند ناراضی هستم اما باید در این جهت تلاش شود و فرمانداران با بانکها هماهنگی های لازم صورت دهند تا موانع برطرف شود.

وی بابیان این که تسهیلات برای توسعه صنایع وکشاورزی هیچ سقفی ندارد اظهار کرد: ما 16 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه صنایع در نظر گرفته ایم که تاکنون 14 هزار میلیارد آن محقق و به واحدهای مورد نظر ارایه شده است.
نعمت زاده همچنین بیش از 50 درصد اشتغال شهرستان‌های غرب و جنوب غرب استان تهران را مربوط به بخش تولید و صنعت دانست و خاطرنشان کرد: برای توسعه مراکز صنعتی باید نقاطی در این شهرستانها شناسایی شوند که مشکلات اصولی مانند مسایل مربوط به قوانین جهادکشاورزی نداشته باشند.
وی افزود: تا کنون حدود 20 هزار واحد صنفی و صنعتی در کل کشور که برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند قسط اول تسهیلات خود را دریافت کرده اند که این خبر خوبی در جهت حمایت از رونق تولید است.
نعمت زاده تصریح کرد: مردم حق کار آفرینی و تولید دارند و در این زمینه باید همه مدیران زمینه تحقق این مهم را فراهم کنند.
بیستمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار تهران به میزبانی شهرستان اسلامشهر برگزار شد.
قبل از آغاز این نشست،‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار تهران به همراه فرماندار شهرستان اسلامشهر و سایر مسئولان از چند مرکز تولیدی و صنعتی بازدید کرده و در جریان مشکلات و مسایل آنها قرار گرفتند.
شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار گرفته و بیش از سه هزار مرکز تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ و بیش از 20 هزار واحد صنفی و خدماتی را در خود جای داده است.

برچسب ها