عصر خودرو

توانیر اعلام کرد:

رونمایی از ۲ تعرفه جدید فروش برق به مشترکان از سال ۹۶

عصر بازار- یک مقام مسئول از تدوین دستورالعمل و اجرای دو تعرفه جدید فروش برق به مشترکان برای تابستان سال ۹۶ خبر داد و گفت: جزئیات دستورالعمل این دو تعرفه جدید برقی به زودی اعلام می‌شود.

رونمایی از ۲ تعرفه جدید فروش برق به مشترکان از سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علیرضا احمد یزدی در جمع مدیران صنعت برق با اشاره به افزایش 20 درصدی همکاری مشترکان با پروژه‌های کاهش پیک بار در تابستان امسال، گفت: برای تابستان امسال و با توجه به کمبود تولید برق، توانیر 15 طرح کاهش پیک را با مشارکت شرکت‌های توزیع نیروی برق در کشور اجرایی کرد.

معاون دفتر مدیریت مصرف برق توانیر با افزود: بر این اساس طرح تعطیلات و تعمیرات سالانه صنایع با همکاری 3018 مشترک، جلب همکاری مشترکان کشاورزی با همکاری 36000 مشترک و طرح استفاده از مولدهای خود تامین مشترکان با همکاری 2200 مشترک از سوی شرکت‌های توزیع و شرکت‌های برق منطقه‌ای و جلب همکاری مشترکان در طرح ذخیره عملیاتی با همکاری 1628 مشترک از سوی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور در تابستان امسال اجرایی شد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه میزان مشارکت مشترکان برای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف برق در ساعات پیک تابستانی امسال نسبت به پارسال حدود 20 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به احتمال جهش مصرف برق برای تابستان 96، اجرای دو طرح جدید برای مدیریت پیک بار مصرف برق پیش بینی شده است.

احمد یزدی، یادآور شد: از این رو با توجه به تنوع مباحث پاسخگویی بار، 2 طرح جدید شامل جلب همکاری مشترکان با استفاده از تعرفه واقعی (TOU) و استفاده از تعرفه بحرانی (CPP)  برای پیک مصرف برق تابستان 96 عملیاتی خواهد شد.

معاون دفتر مدیریت مصرف برق توانیر با بیان اینکه در حال حاضر در حال تدوین دستورالعمل‌های این 2 طرح هستیم که پس از تصویب، به همراه سایر طرحهای کاهش پیک بار در تابستان 96 مورد استفاده قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: با تکمیل دوره تدوین دستورالعمل جزییات آن هم اعلام خواهد شد.

برچسب ها