عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس اعلام کرد:

پیش دریافت ۱۵۰ میلیون یورویی برای فروش مس

عصر بازار- مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه امروز شرکت مس به اعتبار بین المللی سال‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۸۱ رسیده است، گفت: در فروش سال آینده اکنون ۱۵۰ میلیون یورو پیش دریافت می کنیم که کار کم‌نظیری است.

پیش دریافت ۱۵۰ میلیون یورویی برای فروش مس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، احمد مرادعلیزاده در نشست با جمعی از نمایندگان شهرستان‌های استان در مجلس شورای اسلامی، رییس کمیسیون صنایع و معادن و قائم‌مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت  اظهار کرد: به همت نیروهای مس نیروگاه 500 مگاواتی سیرجان راه افتاده و در حال تولید است، ذوب فلش تا آخر امسال راه اندازی می شود و فاز نخست پالایشگاه خاتون آباد آماده شده است.

وی افزود: هفت پروژه ای که به انتها رسیده است حدود یک میلیارد دلار سرمایه گذاری برده علیرغم اینکه در دو - سه سال گذشته شرکت با مشکلات مالی مواجه بود.

مرادعلیزاده تصریح کرد: پس از برجام فروش کالاهای تولیدی رونق گرفته و توانستیم کل وام‌های دریافتی خود را بپردازیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرمایه شرکت به 5000 میلیارد تومان رسیده است و هیچ قرضی نداریم و از لحاظ سودآوری جزو 10 شرکت برتر کشور هستیم.

مرادعلیزاده درباره صندوق بازنشستگی اظهار کرد: در هیئت مدیره این صندوق اصلاحاتی انجام شد و نگرانی در این حوزه کم کم رفع می شود.

برچسب ها