عصر خودرو

"سرود" از آتش سوزی اش گفت

عصر بازار- مدیرعامل سیمان شاهرود درمورد حادثه آتش سوزی روز یکشنبه از محل انبار پاکت بارگیرخانه خط دو و تاثیر بر وضعیت عملیاتی شرکت توضیحاتی داد.

"سرود" از آتش سوزی اش گفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، علی اصغر گرشاسبی مدیرعامل سرود درمورد دلیل و میزان آتش سوزی توضیح داد: یکشنبه هفته قبل آتش سوزی از محل انبار پاکت بارگیرخانه خط دو شروع و باتوجه به نوع کیسه ها که از مواد پتروشیمی است(کیسه های p.p ) آتش گسترش می یابد، پس از 3 و نیم ساعت با هماهنگی نیروهای مختلف بالاخره آتش خاموش شد.

گرشاسبی در ادامه افزود: بررسی علل حادثه و برآورد خسارت وارده توسط کارشناسان در دست اقدام است، با این حال هیچگونه حادثه جانی و جسمی حادث نشده و باتوجه به پوشش کامل بیمه ای کلیه ماشین آلات و تجهیزات در حال پیگیری جبران خسارات وارده از طریق بیمه می باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه میزان از عملیات کارخانه در اثر این حادثه متوقف شده گفت: عملیات جاری کارخانه شامل تولید کلینکر و سیمان و بارگیری از کلیه خطوط به صورت عادی در حال انجام است و فقط بخش بارگیری پاکتی خط 2 دچار توقف شده که در کوتاهترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد.

این مقام مسئول در خاتمه به سود هر سهم  پیش بینی شده شرکت اشاره کرد و در این خصوص اظهار کرد: باتوجه به تولید و فروش اعلام شده در بودجه ارسال شده به سازمان، کاهشی در تولید و فروش این شرکت ایجاد نشده و از این بابت تغییری در سود هر سهم داده نخواهد شد.

برچسب ها