عصر خودرو

اعلام آمادگی بانک شهر برای اجرای پروژه موتورهای برقی

عصر بازار- معاون مالی و اقتصادی بانک شهر از اعلام آمادگی این بانک برای اجرای پروژه موتورهای برقی خبر داد و گفت: حمایت از محیط زیست و کاهش انواع آلاینده‌ها از عمده‌ترین دلایل حمایت از این پروژه است.

اعلام آمادگی بانک شهر برای اجرای پروژه موتورهای برقی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حمید شیروانی، با بیان این‌که حدود دو سال پیش قرارداد لیزینگ موتوربرقی های شهر تهران با عاملیت بانک شهر با شهرداری تهران منعقد شده است، گفت: بانک شهر در زمینه اجرای این طرح دوستدار محیط زیست که منافع بسیاری برای شهر تهران و حذف انواع آلودگی ها از چهره پایتخت دارد به دنبال هیچ سودی نبوده است.

وی با بیان این‌که این طرح قابلیت آن را دارد که به صورت یک طرح بزرگ در ابعاد ملی به اجرا درآید، تصریح کرد: متاسفانه با وجود تمام تلاش‌های بانک شهر، اما این پروژه به دلیل محدودیت‌های مالی و نقدی متوقف شده است.

معاون مالی و اقتصادی بانک شهر با اشاره به این‌که برای اجرای این طرح، دولت نیز معوقاتی دارد که پرداخت آن می تواند به حذف مشکلات و اجرای این پروژه کمک کند، ادامه داد: بی هیچ تردیدی معضل آلودگی هوا مشکل نخست شهروندان تهرانی و سایر کلانشهرهاست و یکی از منابع اصلی تولید این آلودگی‌ها در تهران موتورسیکلت ها هستند، از همین روست که ورود موتورسیکلت‌های برقی فرصت مغتنمی برای حذف این منابع آلاینده از چهره شهر تهران است.

شیروانی با  اشاره به این‌که بانک شهر به دلیل ارتباط نزدیک با سیستم مدیریت شهری و شهرداری‌های کشور می‌تواند بهتر از سایر بانک‌ها زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای پروژه موتورسیکلت‌های برقی را فراهم کند، گفت: به دلیل رکود اقتصادی، اجرای این طرح در دولت و شهرداری به تعویق افتاده است، هرچند که امیدواریم هرچه زودتر شرایط اجرای این طرح دوستدار محیط زیست فراهم شود.

برچسب ها