عصر خودرو

سازمان شفاف سازی کرد، مرقام بازگشایی شد

عصر بازار- امروز نماد معاملاتی شرکت ایران ارقام در قیمت پایانی ۶,۵۰۴ ریال پس از شفاف سازی سازمان بورس درمورد دلیل توقف این سهم بازگشایی شد.

سازمان شفاف سازی کرد، مرقام بازگشایی شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، شرکت ایران ارقام که در صورت مالی 12 ماهه منتهی به شهریورماه 95 به ازای هر سهم 215 ریال سود اعلام کرد معادل 70 درصد آخرین بودجه را پوشش داده است، نماد معاملاتی مرقام در تاریخ 23 شهریور پس از بازدهی 42 درصدی طی 10 روز معاملاتی به سهامدارانش به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات متوقف شد.

براساس این گزارش، سازمان بورس اعلام کرده به دلیل تعدیل منفی 23 درصدی مرقام طی یک روز در بودجه براساس عملکرد 9 ماهه از رقم 378 به 308 ریال اطلاعیه شفاف‌سازی توسط این سازمان حاوی کلیه مکاتبات صورت‌گرفته و پاسخ ارسالی توسط شرکت در تاریخ 01/06/95 در سامانه کدال منتشر گردید. مطابق نامه فوق، شرکت برنامه ای برای افزایش درآمد پیش بینی شده در زمینه صندوقهای فروشگاهی نداشته و در سایر زمینه های فعالیت شرکت از قبیل فروش دستگاه های ATM ، VTM و CRS و همچنین نرم افزارهای سوئیچ ؛ اقدامات جدیدی که منجر به افزایش سود پیش بینی شده شرکت بشود اتفاق نیافتاده است.

به این ترتیب باتوجه به وجود نام شرکت ایران ارقام در لیست منتشر شده توسط اتاق اصناف ایران در تاریخ 3 آبان ماه، سازمان بورس از شرکت درخواست نمود برنامه‌های آن شرکت برای تولید صندوق‌های فروشگاهی، نحوه تعامل با اتاق اصناف ایران و ظرفیت اختصاص یافته به آن شرکت در پروژه نصر به همراه اثرات همکاری در پروژه مذکور را بر سود هر سهم سال‌ مالی منتهی به 31/06/96 و سال مالی آتی جهت اطلاع سهامداران به این سازمان اعلام نماید.

در این خصوص مرقام اعلام کرد مشارکت شرکت در پروژه صندوق های فروشگاهی پیرو فراخوان اتاق اصناف ایران و در تاریخ 19/07/95 صورت گرفته‌است و اثرات آن بر فعالیت شرکت مشخص نمی‌باشد.

همچنین درخصوص پروژه صندوق‌های فروشگاهی، تاکنون هیچ قراردادی با هیچ شرکتی منعقد نشده‌است و سیاست‌گذاری اتاق اصناف ایران موکول و مبتنی بر ابلاغ آیین نامه مصوب هیئت دولت خواهد بود.

برچسب ها