عصر خودرو

قشقایی:

ویزای الکترونیکی فرودگاهی در اصفهان صادر می شود

عصر بازار- معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه از صدور ویزای الکترونیکی در آینده نزدیک در اصفهان خبر داد.

ویزای الکترونیکی فرودگاهی در اصفهان صادر می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ساعت 24، روابط عمومی استانداری اصفهان، روز پنجشنبه به نقل از حسن قشقاوی اعلام کرد: بر این اساس هر شخصی از هر کجای دنیا جز 10 کشوری که ویزای فرودگاهی به آنها نمی دهیم، می تواند از طریق اینترنت درخواست ویزا کرده و با دریافت یک کُد در فرودگاه اصفهان، ویزا دریافت کند.

بر اساس اعلام وزارت امور خارجه در حال حاضر اتباع کشورهای سومالی‌، کلمبیا، آمریکا، انگلیس‌، کانادا، بنگلادش‌، اردن‌، عراق‌، افغانستان‌ و پاکستان‌ امکان دریافت روادید فرودگاهی ندارند.


قشقاوی که در جلسه مشترک با استاندار اصفهان سخن می گفت، اضافه کرد: اصفهان، شهری گردشگری است و مقامات کشورهای مختلف در سفر به ایران، از این استان نیز بازدید می کنند.


معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه همچنین با اشاره به دیدارش با شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تأمین ساختمان مناسب برای نمایندگی وزرات خارجه در دستور کار قرار گرفت و به نتایج خوبی رسیدیم.


وی همچنین با بیان اینکه ایجاد موزه تاریخ روابط خارجی اصفهان و همچنین موزه هدایا نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: موزه هدایا به وزارت خارجه هویت می بخشد و می تواند مورد استقبال مردم قرار گیرد.


استاندار اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: در سه سال گذشته میزبان بیش از 90 هیأت سیاسی عالیرتبه و بلندپایه و دهها هیأت اقتصادی از کشورهای مختلف دنیا بوده ایم و این در حالی است که تعداد گردشگران از 86 کشور دنیا در طول همین مدت چهار برابر شده است.


رسول زرگرپور ادامه داد: اصفهان استحقاق این را دارد که دفتر نمایندگی وزارت خارجه در شأن این استان داشته باشد و بر همین اساس مدیریت استان از هیچگونه کمکی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

برچسب ها