عصر خودرو

جلیلی مطرح کرد:

حضور خارجی‌ها در بورس عاملی برای تحرک تولید

بازار ارز نباید دچار نوسان شود

عصر بازار- سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی در بورس تهران می تواند یک اقدام مناسب باشد که به تقویت بازار سرمایه کشور منتهی می شود.

حضور خارجی‌ها در بورس عاملی برای تحرک تولید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از خانه ملت، اسماعیل جلیلی در خصوص سرمایه گذاری خارجی در بورس کشور، گفت: حضور سرمایه گذاران خارجی در بورس تهران می تواند یک اقدام مناسب باشد که به تقویت بازار سرمایه کشور منتهی می شود.

    بورس ایران یکی از بورس‌های مهم و جذاب در منطقه است

    نماینده مردم مسجد سلیمان، هفت گل و لالی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تامین امنیت سرمایه گذاری و ثبات اقتصادی از لازمه‌های جذب سرمایه گذار خارجی است که باید این موضوع در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

    این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: نهایی و اجرایی شدن توافقنامه هسته ای باعث تسریع در سرمایه‌گذاری بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاران خارجی در بازار سرمایه کشور می شود و نباید فراموش کرد که با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری در بورس می توان در حوزه تولید کشور تحرک ایجاد کرد.

    جلیلی افزود: بازار بورس ایران یکی از بورس های مهم و جذاب در منطقه است و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی علاقه دارند که سرمایه های خود را به بازار بورس جمهوری اسلامی ایران سوق دهند البته مسئولان اقتصادی باید این شرایط را مدیریت کنند.

    وی گفت: براساس پیش بینی‌های کارشناسان بازار سرمایه حدود 100 میلیارد دلار ظرفیت در بازار سرمایه جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که ظرفیت مناسبی برای کشور است.

     

    بازار ارز نباید دچار نوسان شود

    سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اجرای اصل 44 قانون اساسی یادآور شد: با توجه به تجربه تاثیر رشد نجومی قیمت ارز در سال های گذشته که باعث رونق فعالیت دلالی کاذب شد، ضرورت دارد در این رابطه دولت سیاست های اقتصادی مطلوب تری اتخاذ کند تا بازار ارز با آن نوسانات شدید روبرو نشود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو