عصر خودرو

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

حباب ۵۵۰ تا ۶۵۰ هزار ریالی قیمت سکه در بازار

عصر بازار- رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران می گوید، حباب ۵۵۰ تا ۶۵۰ هزار ریالی قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی، حاشیه ریسکی برای خریداران و فروشندگان به همراه داشته است و بر همین اساس، معاملات با احتیاط انجام می شود.

حباب ۵۵۰ تا ۶۵۰ هزار ریالی قیمت سکه در بازار
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمد کشتی آرای درباره آخرین وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری افزود: قیمت طلا و سکه این هفته تحت تاثیر نرخ ارز بود و روندی افزایشی داشت.

به گفته این مقام مسوول، هم اینک قیمت سکه در بازار تهران 12 میلیون و 250 هزار ریال است که در مقایسه با روز نخست هفته جاری (11 میلیون و 570 هزار ریال) اختلاف فاحشی دارد.

کشتی آرای افزود: این در حالی است که قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی در این مدت فقط هشت دلار افزایش داشته است.

وی گفت: هر قطعه نیم سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران 6 میلیون و 400 هزار ریال داد وستد می شود که در مقایسه با قیمت روز ابتدایی هفته جاری (6 میلیون و 50 هزار ریال) افزایش 350 هزار ریالی نشان می دهد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: محاسبه قیمت های جهانی، حاکی از حباب قیمتی بین 550 تا 650 هزار ریالی در قیمت هر قطعه سکه است و همین مساله حاشیه ریسکی را برای خریداران و فروشندگان به همراه داشته است.

وی به گفته های مسوولان بانک مرکزی در خصوص پایدار نبودن نرخ ارز اشاره و خاطرنشان کرد: هم اینک معاملات در بازار تهران در حد معمول بوده، اما با احتیاط انجام می شود و تقاضای جدیدی در بازار مشاهده نمی شود.

کشتی آرای همچنین افزایش قیمت هشت دلاری اونس جهانی طلا در این هفته را طبیعی و ناشی از تسویه حساب های آخر سال میلادی برشمرد.

برچسب ها