عصر خودرو

معاون مالی برکت از برنامه های آتی شرکت گفت

عصر بازار- شرکت گروه دارویی برکت که به تازگی نمادش در بورس درج شد و هنوز عرضه اولیه نشده است، نیامده از برنامه های آتی خود سخن گفت و اطلاعاتی تکمیلی را برای بودجه سال ۹۵ ارائه کرد.

معاون مالی برکت از برنامه های آتی شرکت گفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، معاون مالی این شرکت از بودجه سال 95، وضعیت شهرک دارویی برکت، درصد پیشرفت کار و سودآوری این پروژه، همچنین برنامه افزایش سرمایه شرکت برای سال آینده و سایر طرحهای شرکت سخن گفت که در  زیر می خوانیم.

بر اساس این گزارش، بنابر اظهارات بهمن زندیه، معاون مالی و اداری شرکت سود سهام حاصل از فروش سرمایه گذاری های برکت در 6 ماهه اول سال 95 مبلغ 137 میلیارد ریال می باشد که ناشی از فروش 310 میلیارد ریال سهام سرمایه گذاری البرز بوده است.

وی همچنین درخصوص بهای تمام شده و فروش زمین های شهرک دارویی برکت گفت:هزینه ساخت شهرک صنتعی دارویی برکت مبلغ 2,748 میلیارد ریال است تا تاریخ ترازنامه 2,153 میلیارد ریال آن تحقق یافته است، طی دوره جاری و سال قبل 10 قطعه از زمین های شهرک فروخته شده که حداقل 20 درصد مبلغش تا تاریخ ترازنامه دریافت می شود،لذا باتوجه به درصد پیشرفت پروژه بر مبنای هزینه به هزینه، مبلغ 423 میلیارد ریال از مخارج تحقق یافته ساخت شهرک به بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی منظور شده است.

زندیه ادامه داد: طی گزارش حسابرس مستقل پیش بینی می شود این شهرک تا پایان سال بالغ بر 76 میلیارد ریال سود خالص داشته باشد که از این مقدار 70 میلیارد ریالش تقسیم خواهد شد(eps هر سهم 109 ریال و DPS هر سهم 100 ریال)، از طرفی برای سال 96 درصد پیشرفت شهرک از 70.77 درصد فعلی به 94 درصد تکمیل خواهد رسید.

در پایان این مقام مسئول به برنامه افزایش سرمایه و طرحهای شرکت اشاره کرد و در این خصوص بیان کرد: شرکت در نظر دارد برای سال مالی آتی سرمایه خود را از 3,400 به 6,000 میلیارد ریال معادل 76 درصد افزایش دهد، این افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی صورت می گیرد.

هم اکنون 5 پروژه در دست شرکت است که مجموع سرمایه گذاری در این پروژه ها معادل 7,505 میلیارد ریال است.

برچسب ها