عصر خودرو

سه گروه در صدر؛

خودرو، بانک ها و شیمیایی ها بیشترین حجم معاملات را داشتند

عصر بازار- در معاملات روز شنبه سه گروه خودرو، بانک ها و شیمیایی ها در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند. همچنین در این روز انبوه سازی و رادیویی دو شاخص مثبت بازار بودند.

خودرو، بانک ها و شیمیایی ها بیشترین حجم معاملات را داشتند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از بازار سرمایه (سنا)، در داد و ستدهای روز جاری بورس تهران سهامداران در سه گروه خودرو، بانک ها و شیمیایی ها بیشترین معاملات را انجام دادند تا این سه گروه در صدر برترین گروه های بازار قرار بگیرند.

    در معاملات روز شنبه سه گروه خودرو، بانک ها و شیمیایی ها در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند. همچنین در این روز انبوه سازی و رادیویی دو شاخص مثبت بازار بودند.

    گفتنی است سهامداران در روز جاری بیش از 247 میلیون برگه سهم و حق تقدم را به ارزش 441 میلیارد ریال در 23 هزار نوبت معاملاتی داد و ستد کردند.

    شاخص بورس در این روز کمی افت کرد. نمادهای پالایش نفت بندرعباس، مپنا و هلدینگ خلیج فارس با بیشترین تاثیر منفی بر این مغیر افت 9 واحدی آنرا رقم زد تا در پایان معاملات امروز رقم شاخص کل به 62هزار و 254 برسد.

    مخابرات، مپنا، کشتیرانی، بانک صادرات و بانک کارآفرین بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

    شاخص قیمت نیز در این روز 3 واحد افت کرد. همچنین شاخص بازار اول در حالی 14 واحد نزولی شد که شاخص بازار دوم 23 واحد رشد کرد.

    همچنین در این روز بیشترین رشد قیمت ها متعلق به نمادهای شهد، آلومینیوم ایران، قند شیرین خراسان، لبنیات پاک، الکتریک خودرو شرق، نوسازی و ساختمان تهران و آبادگران بود.

    این در حالی بود که نمادهای قند لرستان قند نیشابور، قند ثابت خراسان، کاغذ سازی کاوه، ایرکاپارت صنعت، کارتن ایران و صنایع جوشکاب یزد با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    سنگین ترین صف های خرید هم در نمادهای سیمان بجنورد، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، قند اصفهان، پاکشو، قند قزوین و لیزینگ رایان سایپا تشکیل شد.

    این در حالی بود که نمادهای حق تقدم ماشین سازی اراک، فولاد خراسان، سیمان اصفهان، سیمان قائن، گرانیت بهسرام، ایران یاسا تایر و سیمان خزر طولانی ترین صف های فروش را داشتند.

    بیشترین حجم معاملات هم در نمادهای بانک صادرات و پارس خودرو ثبت شد.

    برچسب ها