عصر خودرو

توزیع کارت شهروندی اروند با حمایت بانک شهر

عصر بازار- کارت شهروندی اروند به منظور ارائه تسهیلات به ساکنان منطقه با حمایت بانک شهر ارائه می‌شود.

توزیع کارت شهروندی اروند با حمایت بانک شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری بانک شهر با هدف خدمات ویژه به ساکنین منطقه، کارت شهروندی را با امکان بهره مندی از تسهیلات مختلف ارائه می‌کند.

بر این اساس، دارندگان این کارت می توانند از معافیت‌های مالیات بر درآمد حوزه‌های تجارت‌، اصناف‌، صنایع و همچنین معافیت از عوارض و حقوق گمرکی و دریافت خدمات رفاهی‌، آموزشی‌، درمانی و بانکی استفاده کنند که استفاده از تخفیف شهروندی برای خرید از بازارچه های همراه مسافر، هزینه درمانی در بیمارستان‌ها و یا هزینه ویزیت پزشکان از جمله مهم‌ترین این خدمات است.

همچنین بهره مندی از معافیت در قیمت اراضی واگذار شده در بخش صنعت، گردشگری و ….، بهره مندی از تخفیفات دارندگان کارت مانند هتل‌ها ، آژانس‌های مسافرتی، مکان‌های ورزشی ، رستوران‌ها و …،انجام امور اداری به صورت هوشمند، انجام امور پستی ، پارکینگ‌های عمومی، کارت پارک شهرداری، مراکز تفریحی و دانشگاه‌ها از دیگر خدمات این کارت است.

استفاده از تخفیفات ویژه عوارض خودروهای اروند،استفاده از معافیت در پرداخت عوارض فرودگاهی واستفاده از معافیت در پرداخت عوارض خروج از کشور در مرز شلمچه نیز به عنوان خدماتی است که از طریق کارت شهروندی اروند و با حمایت بانک شهر ارائه می‌شود.

برچسب ها