عصر خودرو

مدیرعامل سایپا:

امسال سود مناسبی به سهامداران پرداخت می‌کنیم

سهام سایپا در شرکت مشترک الجزایر ۲۵ درصد است

عصر بازار- مدیرعاما سایپا گفت: مهندسین و کارکنان سایپا متعهد هستند که سالیانه یک محصول جدید را معرفی کنند و امیدوارم تا آخر سال محصول جدید به بازار ارائه شود.

امسال سود مناسبی به سهامداران پرداخت می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، مدیرعامل سایپا در خصوص آخرین وضعیت این خودروسازی گفت: نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش تولید داشتیم در حالی که کل خودروسازی کشور 26 درصد رشد داشته است.

جمالی افزود: همزمان با افزایش تولیدات و گسترش فعالیت‌ها ما مذاکرات خود را با شرکت‌های گوناگون خارجی برای تولید خودروهای جدید شروع کردیم و اکنون قرارداد مشارکت با سیتروئن تنظیم شده است و مراحل نهایی خود را می‌گذراند.

وی ادامه داد: یک سیاست اصلی و کلی در مجموعه سایپا توسعه محصول است که به صورت جدی در این گروه در حال پیگیری است.

جمالی تصریح کرد: مهندسین و کارکنان سایپا متعهد هستند که سالیانه یک محصول جدید را معرفی کنند و امیدوارم تا آخر سال محصول جدید به بازار ارائه شود.

وی در خصوص برنامه سایپا برای صادرات به کشورهای آفریقایی گفت: مذاکرات ما با الجزایر از روند خوبی برخوردار است و اساس‌نامه شرکت مشترک سایپا و الجزایر در حال نهایی شدن است. به لبنان نیز صادرات خوبی داشتیم و توانستیم در این کشور یک نمایشگاه اقتصادی راه‌اندازی کنیم.

مدیرعامل سایپا تصریح کرد: در الجزایر نیز سرمایه‌گذاری توسط طرف الجزایری صورت گرفته و سهام ما در آنجا 25 درصد است و قرار است در حوزه تکنیکی و دانش فنی در آنجا فعالیت کنیم. در برنامه ما در الجزایر  تولید 20 هزار دستگاه در نظر گرفته شده است .

جمالی در پایان تصریح کرد: اگر بخواهیم وضعیت امروز سایپا را با سال‌های قبل مقایسه کنیم می‌توانیم بگوییم تقریباً معجزه‌ای صورت گرفته است. امروز تمام تلاش ما این است که سود مناسبی به سهامداران بپردازیم زیرا ما براین عقیده هستیم شرکتی که سود آور نباشد همیشه در معرض تهدید است.

برچسب ها