عصر خودرو

اندونزی مشتری ال‌پی‌جی ایران شد

عصر بازار- مقامات شرکت پرتامینای اندونزی گفتند، این شرکت دولتی احتمالا در جریان سفر رئیس جمهور اندونزی به ایران در هفته جاری، قراردادی را برای واردات ال پی جی از ایران در سال ۲۰۱۷ منعقد کند.

اندونزی مشتری ال‌پی‌جی ایران شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، مقامات این شرکت گفتند، واردات ال پی جی از ایران ممکن است در سال آینده میلادی به 528 هزار تن برسد.

    ویاندا پوسپونگورو، سخنگوی شرکت پرتامینا به خبرنگاران گفت: «احتمال زیادی وجود دارد که ما مجددا از شرکت ملی نفت ایران خرید کنیم.» وی افزود، پرتامینا قصد دارد در سال آینده میلادی 12 محموله ال پی جی هر کدام حامل 44 هزار تن گاز از ایران وارد کند.

    وی افزود، ممکن است در جریان سفر رئیس جمهور جوکو ویدودو به تهران قراردادی در این زمینه منعقد شود.

    این خریداها بخشی از 600 هزار تن ال پی جی ای است که شرکت پرتامینا در ماه می توافق کرده که در سال جاری و سال 2017 از شرکت ملی نفت ایران خریداری کند.

    سخنگوی پرتامینا گفت، پرتامینا همچنین در حال بررسی خرید سهام دو بلوک نفتی و گازی در ایران است و در جریان نشست اخیر اوپک در وین در این زمینه با وزیر نفت ایران دیدار و گفت وگو کرده است.

    «ما امیدواریم که آنها با پیشنهاد پرتامینا موافقت کنند.» وی خاطر نشان کرد که ایران همچنان در حال مطالعه موضوع است و اینکه پرتامینا قصد دارد این قرارداد را در آغاز سال 2017 تکمیل نماید.

    «هدف ما برداشت روزانه معادل 30 هزار بشکه نفت است.»

    برچسب ها