عصر خودرو

یک مقام مسئول در غدام از بودجه شرکت گفت

عصر بازار- مدیرعامل شرکت خوراک دام پارس در خصوص پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۶ و تغییرات پیش بینی سال مالی ۹۵ توضیحاتی داد.

یک مقام مسئول در غدام از بودجه شرکت گفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، بنابر اظهارات محمد رستمی، کاهش تولید و فروش غدام در سال 95 عمدتا مربوط به تغییر سیاست فروش شرکت از اعتباری به نقدی بوده که این امر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم به کشور و مشکلات به وجود امده برای مشتریان شرکت در راستای تسویه بدهی های خود بوده است به نحوی که در سال مذکور مشتریان خوش نام و قدیمی شرکت با مشکل مالی مواجه گردیده‌اند، لذا این تغییر سیاست در فروش منجر به کاهش تولید و فروش گردیده است.
    رستمی افزود: دلیل زیان عملیاتی شرکت در دوره 10 ماهه عمدتا به دلیل بازخرید نمودن تعدادی پرسنل مازاد شرکت بوده که آثاری مالی هزینه آن حدود 4 ملیلیارد ریال بوده است، لیکن علی رغم این امر به بودجه پیش بینی شده دست خواهیم یافت.
    شایان ذکر است، با تغییرات نرخ فروش در سال 95 عمدتا به دلیل تغییر نرخ نهاده های مورد استفاده در شرکت (سویا،ذرت،گندم) که مستقیما به بهای تمام شده اثرگذار می باشد، بوده است.
    وی در خاتمه گفت:  پیش بینی قیمت خرید نهاده در سال 96 براساس بررسی شرایط بازارهای داخلی و خارجی و کشورهای اصلی تامین کننده مواد اولیه مورد استفاده اعم از سطح زیر کشت و شرایط نرخ ارز و شرایط سیاسی توسط تیم کارشناسی صورت پذیرفته است.
    همچنین قیمتهای فروش پیش بینی شده براساس قیمت خرید نهاده ها تعیین و لحاظ شده، افزایش مقداری تولید نیز عمدتا به علت انعقاد قراردادهای جدید با شرکت شریف آباد برای تولید خوراک دام و شرکت مرغک برای تولید خوراک طیور می باشد.

    برچسب ها